תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

תחזוק נכון לדוד השמש יבטיח לכם שימוש לטווח הארוך

איך מתחזקים דוד שמש? 

הדרך אל המים החמים עוברת דרך תחנת ביניים – הדוד. כידוע, כיום מותקנים דוודי חשמל ודוודי שמש, כאשר לא אחת הבחירה של רבים היא ללכת על התקנת דודי שמש. בכל מה שקשור להתקנת הדוד, הרי שהאחריות המלאה הינה של טכנאי הדוד. ומה באשר לתחזוק הדוד? חשוב מאד שאתם תדעו כי ישנה חשיבות רבה לתחזוק נכון ובתדירות גבוהה, שגם ישמר את איכות הדוד וגם יעניק לכם את האפשרות ליהנות ממנו לתקופה המירבית.

 

המטרה: להבטיח שימוש לתקופה ארוכה יותר

התקנת דודי שמש הינה התקנה המתבצעת אחת לכמה שנים. המשמעות? בעת שהתבצעה אצלכם התקנה איכותית ומבוקרת על ידי טכנאים מובילים, אתם יכולים ליהנות מההשקעה שלכם לטווח הארוך מאד. הבעיה הגדולה היא שלעתים תחזוק לא נכון של הדוד פוגע באפשרות שלכם ליהנות מהדוד לאורך שנים – מה שלא אחת מסתכם בהחלפה כוללת של הדוד שהגיע לבלאי בעקבות חוסר תחזוק או תחזוק ברמה נמוכה מאד. בעת שאתם מודעים למלאכת התחזוק ודבקים בה, אתם משמרים את איכות הדוד ובמידה רבה מאריכים את חייו.

 

ניקוי קולטי השמש בכל חצי שנה

אז איך מתחזקים את הדוד? תתפלאו, אך לא מדובר על מלאכה סבוכה כפי שאפשר לחשוב. אחד הדברים החשובים ביותר הוא להבטיח קולטים נקיים. דוד השמש פועל על מנגנון שונה מדוד החשמל, כאשר דוד זה מבוסס בעיקרו על קולטים. תפקידם? לקלוט את קרני השמש וכך להנגיש לכם את המים החמים שבהם אתם דורשים. הקולטים הינם חשופים ומצויים על הגג, מה שמטבע הדברים מייצר עליהם כמויות אדירות של לכלוך כדוגמת אבק, עלי שלכת ולכלוכים אחרים שהציפורים מביאות עמן. בעת שיש על הקולטים שכבות על שכבות של לכלוך, מה שנוצר הוא בעצם קליטה נמוכה מאד של קרני השמש המונעת מהמים החמים להגיע אליכם.

 

הקשר בין טיימר לדוד ובין תחזוק הדוד

התקנת דודי שמש כוללת בתוכה אך ורק את ההתקנה של הדוד, תוך שמוצעות לכם על ידי הטכנאים גם אפשרויות אחרות של שדרוג ההתקנה. טיימר לדוד אינו טיימר שמתאים אך ורק לדוודי החשמל כפי שרבים נוטים לחשוב, אלא שמדובר על טיימר שגם מקל את השימוש שלכם וגם מתחזק עבורכם את הדוד. בימי החורף, בהם תעשו שימוש במנגון חשמלי, הרי שתצטרכו להדליק ולכבות את הדוד ידנית. בעת שתשכחו לכבות את הדוד, הרי שהוא עתיד להיות דולק לאורך שעות. דוודים שדולקים לאורך שעות, יכולים להגיע למצב של בלאי. על כן, הדרך שלכם לתחזק את הדוד היא בין היתר עם התקנת הטיימר שידליק ויכבה עבורכם את הדוד.

 

בדיקה שגרתית של הדוד אחת לשנה

ולבסוף, תאמו עם טכנאי הדוודים שלכם לפחות בדיקת ביקורת אחת לשנה שבאמצעותה הוא יוכל לאתר או לשלול חלודה, אבנית או נזילות המסכנות את הדוד שלכם.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: