תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

מה ישפיע על המחיר שתשלמו על התקנה של דודי שמש

שלא תצאו פרייארים:

בעת שמדברים על דוודים ועל עלויות, אי אפשר שלא לדבר על דוד השמש. מתקין דודי שמש לא רק דואג לכם למים חמים, אלא שהוא גם דואג לחשבון חשמל נמוך יותר מזה שאתם רגילים לקבל. דוד השמש ללא כל ספק מוזיל לכם את העלויות, כאשר הסיבה היא שבחלק גדול בשנה אינכם זקוקים לסיוע של אנרגיית חשמל, אלא שאתם עושים שימוש באנרגיה קיימת ובמשאב הגדול ביותר של מדינת ישראל: השמש. כל עוד המים החמים המגיעים אליכם עשו דרכם הודות לקרני השמש, אינכם משלמים על חימום המים. כן חשוב לזכור שבחודשי החורף בהם השמש אינה מקשטת את שמי ישראל, המים החמים אליכם יגיעו בעקבות חימום חשמלי של המים. אז מה משפיע על עלות התקנת הדוד?

 

ככל שהנפח גדול יותר, העלות גבוהה יותר

אז מה יכול להשפיע על עלות ההתקנה שיגבה מכם מתקין דודי שמש? נפח הדוד. במידה רבה, מדובר על אחד הפרמטרים שיותר משפיעים על עלות התקנת הדוד שלכם, כאשר הנוסחה היא די פשוטה: ככל שנפח הדוד בנפח גדול יותר, כך העלות שלו גבוהה יותר. הדוודים המותקנים כיום מגיעים בנפחים המתחילים בכ-80 ליטרים ומגיעים עד לכ-200 ליטרים בעת שמדובר על בית עם מעל לחמש נפשות. התאמת נפח הדוד מתבצעת בתיאום אתכם, כאשר יבחנו אלמנטים שונים כמו מספר הנפשות, דפוסי השימוש שלכם ומה הצריכה הממוצעת שלכם ביום.

 

מתקינים גם טיימר? צפו לתוספת תשלום

ישנם עוד אביזרים שתוכלו להתקין במעמד ההתקנה עם מתקין דודי שמש, שמטבע הדברים יעלו לכם עוד כסף, אך לטווח הארוך הם יחסכו לכם לא מעט. כידוע, בחודשי הקיץ אין כל סיבה שתתעסקו בדוד – בהפעלה שלו או בכיבוי שלו. מנגד, בחודשי החורף גם אתם תצטרכו סיוע חשמלי על מנת להבטיח כי יגיעו אליכם מים חמים. על כן, מומלץ לכם כבר במעמד ההתקנה לדאוג גם לשילוב של טיימר לדוד. לטיימר יש פוטנציאל אדיר לחסוך לכם לא מעט כסף – זאת מאחר והוא דואג לכך שלא תשכחו להדליק את הדוד, ובעיקר לא תשכחו לכבות אותו. דוודים שנשארים דלוקים לשעות ארוכות יכולים להביא לניפוח חשבון החשמל שלכם. על מנת לדבוק במגמה חסכונית וגם למנוע שחיקה מהירה של הדוד, התקינו את הטיימר!

 

כנר על הגג? מתקין על הגג!

ואלמנט נוסף המשפיע על עלות ההתקנה שלכם הוא ההתקנה בעצמה. דודי חשמל לא מתקינים על הגג, כך שעלות ההתקנה נשארת זהה בכל מקרה. מנגד, התקנה של דודי השמש המתבצעת עם מתקין דודי שמש הינה התקנה שיכולה להיות מעט סבוכה. דודי השמש מונחים על הגגות, ומה שישפיע על המחיר הוא מצב הגג, עד כמה הגג נגיש, האם מדובר על גג מרעפים או גג שטוח וכדומה. ככל שהלוגיסטיקה והנגישות סבוכות יותר על הגג, כך עלות ההתקנה יכולה לעלות. שימו לב כי חשוב מאד לדרוש במחיר משוער להתקנה כבר בשיחת הצעת המחיר עם המתקין. התקנה המתבצעת על גג טומנת בתוכה סיכון מצד המתקין, כך שככל שמדובר על סביבה מסוכנת יותר, בהתאם עולה גם מחיר ההתקנה.

 
מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: