תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

מה חשוב לדעת על התקנת דוד השמש

דברים שכדאי לדעת 

דוד השמש אכן נותן לשמש לעלות, ובאמצעות קולטי השמש המותקנים על הגג אתם זוכים באספקה של מים חמים. רגע לפני שגם אצלכם מותקן הדוד המתקדם, כדאי שגם אתם תדעו כמה דברים עיקריים שאולי יפתיעו אתכם:

דוד שמש יחסוך לכם לא מעט כסף

אולי הדבר החשוב ביותר וגם זה שישכנע אתכם להתקין את דוד השמש, הוא העובדה כי הוא עתיד להוזיל לכם עלויות. בניגוד לדוודי החשמל המחממים את המים באמצעות אנרגיה חשמלית, דוד השמש מחמם את המים בהם אתם עושים שימוש באמצעות משאב אנרגיה טבעי – השמש. המשמעות פשוטה: אם בעבר הייתם משלמים עבור חימום המים, כעת אתם יכולים ליהנות מחימום שאינו עולה לכם שקל. הדבר היחיד שאתם משקיעים בו כספית הוא תשלום חד פעמי עבור התקנת דוד שמש.

מים חמים בחסות הדוד – לא רק בעונת הקיץ

לא מעטים אלו שעושים קישור בין דוד השמש ובין עונת הקיץ. אכן, מדובר על קישור טבעי שכן בעונה זו השמש נוטה להאיר את שמי ישראל בתדירות גבוהה מאד. יחד עם זאת, זיכרו כי דוד השמש אינו פועל על פי עונות, אלא על פי נוכחות השמש בשמיים. המשמעות הינה פשוטה: גם אם בשיא החורף השמש קפצה לביקור ואם בסתיו היא הגיעה לביקור ארוך יותר של כשבוע, עדיין תוכלו ליהנות ממים חמים בחסות דוד השמש.

טיימר לדוד רלוונטי גם לדוד מסוג זה

עד כה עשיתם שימוש בדוד החשמל וכעת אתם עוברים אל דוד השמש? אם הותקן לכם טיימר לדוד, דעו כי הוא יכול לשרת אתכם גם עם דוד השמש. השימוש בדוד השמש אינו רלוונטי לכל ימות השנה, כך שבחלק מהם תצרכו את המים החמים באמצעות אנרגיה חשמלית. על כן, הבטיחו גם אתם כי מותקן אצלכם טיימר המותאם לדוד השמש, כך שתוכלו לשלוט בהוצאות שלכם על פי הגדרת שעות הפעלת וכיבוי הדוד.

נפח הדוד כמשפיע על חוויית השימוש שלכם

בכדי ליהנות מחוויית שימוש טובה, עליכם להבטיח כי טכנאי הדוודים התאים לכם נפח דוד שמתאים למספר הנפשות בבית. דוד המתאים בנפחו לזוג צעיר לא יתאים למשפחה עם שלושה ילדים, כך ששלב איתור הצורך הינו קריטי במקרה זה. הדוודים מגיעים בנפחים שונים – החל מ-80 ליטרים ועד 200 ליטרים, כאשר נפח הדוד מותאם לכם לפי דפוס השימוש שלכם ומספר הנפשות. כל שנותר לכם הוא ליהנות מאספקה של מים חמים!

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: