תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

מה המחיר של התקנת דודי חשמל אומר על המתקינים

אתם מגלים הרבה מעבר למחיר. אתם מתעניינים לגבי מתקינים המבצעים התקנת דודי חשמל?

המון פעמים בעת שלקוחות מבצעים סקר שוק, הם סבורים כי הדבר היחיד שיוצא להם מאותו סקר הוא מציאת המחיר הטוב ביותר. בפועל? אתם מגלים הרבה מעבר למחיר. אתם מתעניינים לגבי מתקינים המבצעים התקנת דודי חשמל? דעו כי בעת שאתם מבצעים את סקר השוק שלכם, אתם לא מגיעים רק אל המחיר ההוגן ביותר, אלא יכולים גם לגלות מי הם המתקינים האמינים ביותר שראויים להתקין אצלכם את הדוד.

 

חפשו אחר מתקינים אמינים בלבד!

ראשית, התקנת דודי חשמל אינה התקנה שיכולה להתבצע בצורה חובבנית, אלא שמדובר על התקנה הדורשת הבנה, מיומנות וניסיון רב. בעוד ישנם אביזרים שונים בבית שלכם שהשימוש בהם אינו בתדירות גבוהה, את הדוד אתם עתידים להדליק ולהשמיש בכל יום מחדש. המשמעות? עליכם להבטיח התקנה סופר-איכותית שתבטיח כי תוכלו ליהנות מהדוד המותקן אצלכם. התקנה על ידי מתקין אמין מבטיחה לכם את החבילה בכללותה: התאמת דוד המתאים לכם, המלצה על אביזרים נוספים במעמד ההתקנה כדוגמת הטיימר, תעודת אחריות וגם מחיר הוגן להתקנה.

 

התקנה בעלות גבוהה מהרגיל? התרחקו!

ניתן לחלק את המחירים של התקנת דודי חשמל לשלוש קבוצות עיקריות. קבוצת המחירים הראשונה היא הקבוצה המייצגת את המחירים הגבוהים מאד. על מנת להבין כי המחיר שמוצע לכם הוא אכן מחיר גבוה, עליכם לערוך סקר שוק ולזכור כי המחיר הגבוה הוא תמיד ביחס ליתר המחירים שקיבלתם. מדוע לא מומלץ לבצע התקנה עם מתקין שהציע לכם מחיר גבוה מאד? מהסיבה שהוא לא אמין. אין כל סיבה שתצטרכו לשלם על שירות מחיר גבוה יותר מהממוצע. מתקינים שגובים עלות גבוהה משתקפים כלא אמינים וכאלו המעוניינים לגזור קופון. על חשבונכם.

 

דוד חשמל במחיר מבצע? לא באמת כדאי

לצד המתקינים שגובים מחירים גבוהים מאד על התקנת דודי חשמל, גם ישנם המתקינים שיגבו מחירים נמוכים מאד. לא אחת ישנן פרסומות על התקנות במחירים חסרי תקדים, אך גם ממתקינים אלו כדאי לכם להתרחק. מתקינים שיוצאים במבצעים שכאלו הם או מתקינים שאינם די מקצועיים ועל כן הם רוצים לעבוד בכל מחיר, או לחילופין מתקינים חסרי ניסיון בתחילת דרכם. אז מצד אחד חשוב לתת הזדמנות גם למתקינים שכאלו, אך עליכם לזכור שהתקנה שאינה מבוססת על ניסיון עלולה לעלות לכם במים החמים שלכם. על כן, גם מחירים נמוכים מדי להתקנה צריכים לעורר את החשד שלכם.

 

הנוסחה המנצחת: מחיר הוגן ומתקין אמין

אז איך כן מבצעים התקנת דודי חשמל? לאחר סקר השוק שתבצעו תמצאו גם את המתקינים שמציעים לכם את המחירים הממוצעים, או אם תרצו: המחירים ההוגנים ביותר המשקפים את שוק התקנת הדוודים. המתקינים האלו הם המתקינים האמינים ביותר ואחריהם עליכם ללכת. זיכרו כי התקנת הדוד היא התקנה המתבצעת אחת לכמה שנים, כך שמדובר על התקנה אחת שאמורה לשרת אתכם לפחות ל-10 שנים. לכן ישנה חשיבות גדולה מאד לבחירה שתעשו. המתקינים שמתמחרים את התקנת דודי חשמל במחירים הוגנים הם המתקינים האמינים ביותר, ואלו המשרתים קהל רב של לקוחות. הדרך למים החמים לא צריכה להעלות לכם את החום...

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: