תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

התקנת דוד חשמל

חברת "אנרגיה פלוס" היא אחת מהחברות המובילות ביותר כיום בהתקנות ותיקונים של דוד החשמל ודוד השמש. אתם מעוניינים בשירות התקנת דוד חשמל? אנחנו מחליפים ומתקינים את כל הסוגים הקיימים של דוד החשמל, כאשר ההתקנה מבוססת על שירות מקצועי ואדיב ומחירים נוחים.

 

היתרון הגדול ביותר בהתקנת דוד חשמל

בעוד ישנן דירות רבות בישראל בהן מותקן דוד השמש, ישנן דירות בהן לא ניתן לשלב את הפתרון הזה ולכן בוחרים בשירות התקנת דוד חשמל. מה הסיבה שלא מתקינים את דוד השמש? ישנן לא מעט סיבות – החל מתשתית לא מתאימה בדירות ישנות, דרך יחידות דיור שלא מאפשרות גישה לדוד וכמו כן מרתפים שלא יכולים ליהנות מדוד זה. מסתבר שלדוד החשמל יש לא מעט יתרונות, וכשאתם מתקינים את הדוד החדש שלכם עם המתקינים של "אנרגיה פלוס", אתם יוצאים נשכרים!

כשמותקן לכם בדירה דוד חשמל, אתם נהנים מאיכות חיים גבוהה מאד בדמות מים המתחממים במהירות! מה הופך את החימום למהיר יותר ואיכותי יותר? העובדה כי הצנרת קרובה מאד לדוד. כך, המים לא עוברים שום תהליך של התקררות עד שהם מגיעים לברז הכיור או למקלחת. איך נדע איזה דוד להתקין אצלכם? הכל בהתאם למספר הנפשות בבית. הפתרונות שלנו משתנים בהתאם לצרכי הלקוחות, כך שאם מדובר זוג המתגורר ביחד נתאים דוד מסוים, בעוד משפחה עם 5 נפשות תהנה מהתקנה של דוד אחר. בגדול, עבור אדם אחד יספיק דוד של כ-30 ליטרים, בעוד זוג אנשים יצטרכו פתרון בדמות של כ-60 ליטרים.

 

מה חשוב שתדעו על הדוד החשמלי?

דוד החשמל מאפשר לכם ליהנות ממים חמים באמצעות מנגנון של אנרגיה חשמלית, זאת בשונה מדוד השמש הפועל על בסיס ניצול של אנרגיה סולארית. בבתים פרטיים מתקינים לרוב את הדוד החשמלי בתוך חלל הבית, בעוד בבנייני מגורים הדוד מותקן בתוך חדר המדרגות. מאחר ומדובר על דוד חשמל, הרי שהוא מחובר אל מערכת החשמל – כך המים מתחממים באמצעות גוף החימום הייעודי המשולב בתוכם.

דוודי החשמל מעניקים פתרון איכותי ונפלא בדמות מים חמים בזמינות גבוהה עבור אלו שלא יכולים להתקין דוד שמש על הגג שלהם מסיבות שונות: החל מחוסר מקום ועד בגלל בעיות בטיחותיות שהופכות את שילוב דוד השמש ללא כדאי. דוד חשמל איכותי יכול להיות מותקן אך ורק על ידי חברה מקצועית המכירה היטב את רזי ההתקנה – החל משילוב נכון של דוד, דרך המקום הנכון ביותר להתקין אותו ועד אופן התקנה בטיחותי ומבוקר.

 

התאמה מלאה של דוד במעמד ההתקנה

כשאתם עובדים עם חברה מקצועית ובעלת מוניטין כמו החברה שלנו, אתם לא צריכים להטריד את עצמכם באף שאלה – אנחנו נעניק מענה איכותי לכל השאלות שלכם. כך לדוגמא, עם נפח הדוד. הביקוש הגדול להתקנה של דוד החשמל הביא לכך שישו מגוון רחב של דודי חשמל שניתן להתקין לכם. אנחנו נתאים את גודל הדוד בהתאם למספר הנפשות החיים בדירה. דוד בנפח של כ-200 ליטר לדוגמא יתאים למשפחה גדולה בת 6 נפשות, בעוד דוד בנפח של כ-120 ליטר יתאים לזוג או לעד כ-3 נפשות.

טבלת מחירים עבור שירותי התקנה ותיקון דודי חשמל בחברת "אנרגיה פלוס":

שירות תיאור השירות מחיר משוער (₪)
התקנת דוד חשמל התקנת דוד חשמל חדש, כולל חיבור למערכת הצנרת והחשמל 1500 - 3000
החלפת דוד חשמל קיים החלפת דוד חשמל ישן בדוד חדש, כולל פירוק והתקנה מחדש 2000 - 3500
תיקון גוף חימום החלפת גוף חימום שנפגם עקב הצטברות אבנית, כולל שליפת גוף החימום והתקנת חדש 400 - 600
תיקון תרמוסטט החלפת תרמוסטט שנפגם עקב שחיקה טבעית ושימוש ממושך 300 - 500
תיקון נזילת מים תיקון נזילות מהדוד או מצינורות הקשורים אליו 350 - 600
בדיקה ותיקון כללי שירות אבחון מקיף של הדוד ותיקון תקלות קלות 200 - 400
תחזוקה תקופתית שירותי תחזוקה שוטפת לדוד, כולל ניקוי אבנית ובדיקת תקינות כללית 200 - 350
התקנת טיימר לדוד התקנת טיימר לשליטה אוטומטית בהפעלת הדוד לשמירה על חיסכון בצריכת החשמל 250 - 400
החלפת דוד קטן (30 ליטר) התקנת דוד חדש בנפח של כ-30 ליטר עבור דירות קטנות או אדם אחד 1000 - 1500
החלפת דוד בינוני (60 ליטר) התקנת דוד חדש בנפח של כ-60 ליטר עבור זוגות או דירות קטנות 1200 - 1800
החלפת דוד גדול (120 ליטר) התקנת דוד חדש בנפח של כ-120 ליטר עבור משפחה בת 3-4 נפשות 1500 - 2500
החלפת דוד משפחתי (200 ליטר) התקנת דוד חדש בנפח של כ-200 ליטר עבור משפחה גדולה בת 5-6 נפשות 2000 - 3500
יש לכם שאלות נוספות?
מלאו את פרטיכם ואנו כבר מחייגים!
מאמרים אנרגיה פלוס
עושים לכם סדר אילו השירותים שתקבלו מחברת דודי שמש מקצועית

עושים לכם סדר אילו השירותים שתקבלו מחברת דודי שמש מקצועית

מדליקים את הדוד במשך שעות ועדיין אין מספיק מים חמים? לא מצליחים לדאוג למים חמים לכל בני המשפחה במיוחד בימים הקרים? מרגישים שהוצאות החשמל שלכם מופרז...
חולמים על מים חמים? הגיע הזמן להחליף את דוד השמש שלכם

חולמים על מים חמים? הגיע הזמן להחליף את דוד השמש שלכם

אתם מגיעים הביתה אחרי יום עבודה ארוך שגם היה ממש במקרה יום שמשי וחם. אתם שמחים שלא צריך להדליק את הדוד ולחכות שיגיעו המים החמים ונכנסים למקלחת. ברג...
פתרונות איכותיים לחימום מים

פתרונות איכותיים לחימום מים

ישנם מגוון דרכים איכותיות לחימום מים כאשר הנפוצות ביותר הן שימוש בדוד חשמל או דוד שמש. לפניכם, מגוון פתרונות איכותיים ומומלצים לחימום מים בבית או ב...
מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: