תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

מדוע לא מומלץ לבצע התקנת דוד שמש בצורה עצמאית

אל תנסו את זה בבית:

אין ספק כי על מנת להחליף נורה בבית אינכם צריכים לקרוא לאיש מקצוע, אך מה קורה בעת שאתם מעוניינים לדאוג לזרימת מים חמים בבית? התקנת דוד שמש אינה עבודה שאתם יכולים לבצע בצורה עצמאית, אלא רק עם מתקין בעל ותק וניסיון.

 

1.האם יש לכם ניסיון בעבודה בגובה?

להבדיל מדוודי החשמל, דוודי השמש מותקנים על הגג שלכם. התקנת דוד שמש לא כוללת רק את שילובו של הדוד, אלא גם התאמת הקולטים לשטח וניקיון הגג לפני שילובם של כל אלו. המשמעות? מדובר על עבודה המתבצעת על הגובה. על מנת לעבוד על גובה, יש צורך בניסיון רב, וניסיון שכזה יש רק למתקינים מנוסים ומיומנים. עבודה על הגובה יכולה להיות מסוכנת בעת שאינכם מיומנים, כך שהתקנה עצמאית שלכם אינה באה בחשבון.

 

2.איך תדעו להתאים לעצמכם את נפח הדוד?

התקנת דוד שמש על הגג היא למעשה התחנה הסופית. עד לרגע שבו יותקן עבורכם הדוד ישנן לא מעט בדיקות מקדימות שיש לבצע, כאשר אחת מהן היא התאמת נפח הדוד אליכם. האם אתם יודעים להתאים לעצמכם את נפח הדוד המתאים לכם ביותר? סביר להניח שלא. התאמת נפח מתבצעת לאחר תשאול של המתקין שמטרתו להבין את דפוסי השימוש שלכם, עד כמה אתם צורכים מים חמים וכמה נפשות אתם בבית. בעת שאתם מתקינים את הדוד בצורה עצמאית מבלי שאתם מבינים את משמעות נפח הדוד, אין באמת חשיבות להתקנתו.

 

3.התקנה עצמאית? אין עליה אחריות

בעת שאתם מבצעים התקנת דוד שמש עם מתקין מנוסה ומקצועי שהינו איש מקצוע, אתם גם מקבלים אחריות: אחריות על הדוד ואחריות על העבודה. מה קורה בעת שאתם מתקינים את הדוד בצורה עצמאית? אתם אלו שמעניקים לעצמכם אחריות, מה שלא אחת מתגלה כאחריות שאין לה תוקף. על כן, מומלץ לכם מאד להתקין את הדוד עם מתקין בעל מוניטין שיבטיח לכם התקנה בטוחה, איכותית ומקצועית – אך יחד עם זאת: התקנה שיש לכם עליה אחריות לכל מקרה שלא יהיה.

 

4.מבזבזים המון זמן. ולשווא

אחד ההבדלים המהותיים בין התקנה מקצועית ובין התקנה חובבנית הוא כמובן זמן ההתקנה. התקנת דוד שמש שמתבצעת על ידכם יכולה לקחת לכם המון זמן. כידוע, זמן מתורגם לכסף, מה שאומר שככל שההתקנה לוקחת לכם יותר זמן, אתם מפסידים יותר כסף. מנגד, התקנה המתבצעת עם מתקין מקצועי ומיומן היא התקנה אידיאלית ויעילה מבחינת הזמנים, מה שאומר שאתם גם לא מבזבזים זמן יקר וגם זוכים במים החמים להם את כמהים במהירות גדולה יותר.

 

5.הזול מתגלה כיקר, גם במקרים כאלו

הסיבה שרבים רוצים להתקין את דוד השמש שלהם בצורה עצמאית היא על מנת לחסוך את עלות ההתקנה. מה יוצא בסופו של דבר ממהלך שכזה? בזבוז רב של זמן וכסף. לא אחת נאמר כי הזול המון פעמים מתגלה כיקר: החל מהזמן היקר שאתם מבזבזים, היום החופשי בעבודה שנאלצתם לחתום עליו על מנת להתקין את הדוד, אך יותר מכל: הכשלים והליקויים שיכולים לצוץ בדוד בעקבות התקנה שאינה די איכותית. אל תתפשרו על המים החמים שלכם: התקנת דוד שמש מתבצעת רק על ידי מתקין מנוסה!

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: