תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

מדוע השקעה בטיימר לדוד הינה השקעה מושכלת

השקעה בטיימר

לעתים השקעה של כמה עשרות שקלים יכולה לחסוך לכם מאות ולפעמים אלפי שקלים. בעת שמותקן אצלכם דוד מכל סוג – חשמל או שמש, דעו כי ישנו אביזר שלא כדאי לוותר עליו: הטיימר לדוד. המון פעמים ישנם אלו הסבורים כי מדובר על שעון שבת, אך מדובר על פונקציה שונה לחלוטין. הטיימר הופך להיות זה שיבצע עבורכם את פעולת ההפעלה והכיבוי לדוד, מבלי שתצטרכו לנקוט בפעולה אקטיבית בכל יום. אז מדוע השקעה בטיימר הינה חיונית וחשובה?

וכך זכיתם בשעת שינה נוספת בבוקר

ראשית, אם בעבר היה עליכם להדליק ולכבות את הדוד ידנית לפני תחילת השימוש ובסוף השימוש, הרי שכעת ניתן לתכנן את שעות ההדלקה והכיבוי של הדוד מבעוד מועד. באופן זה, הדוד פועל אוטומטית על בסיס יומי על פי ההגדרות האישיות שלכם, וכך גם לבי שעות הכיבוי שלו. נסו לדמיין לעצמכם את הבוקר הבא שלכם: במקום להתעורר שעה לפני הזמן רק בכדי להדליק את הדוד, הרי שהוא יוכל להדליק את עצמו וכך, מיד אחרי שתתעוררו, תוכלו ליהנות מרחצה עם מים חמים המחכים רק לכם.

מפחיתים את סיכוי הדוד להגיע לשחיקה

במעמד התקנת דוד חשמל, ימליץ לכם על הטכנאי על שעות הפעילות המומלצות לדוד הפסציפי שהותקן אצלכם. במרבית המקרים מדובר על הפעלה מומלצת של שעתיים בכל יום, זאת על מנת לשמור על הדוד שלכם ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה יותר. בעת שאין לכם טיימר שמבקר את שעות ההפעלה והכיבוי, מה שיכול לקרות הוא שתשכחו בתום לב לכבות את הדוד. התוצאה? דוד הפועל לאורך שעות רבות, מה שיכול להביא למצב של שחיקה מהירה. במקום לשלם אלפי שקלים על התקנה של דוד חדש, תוכלו פשוט להתקין את הטיימר ולחסוך לעצמכם התעסקות מיותרת.

לא עוד הפתעות בחשבון החשמל

ולא נשכח כמובן את הבטן הרכה של המשתמשים: חשבון החשמל. אכן, בעת שאתם משתמשים בדוד החשמל, אתם צורכים את המים באמצעות אנרגיה חשמלית, כך שאתם מתחשבנים על הצריכה שלכם במעמד חשבון החשמל המגיע אליכם אחת לחודשיים. התקנת הטיימר חוסכת לכם הפתעות לא נעימות בחשבון החשמל בעקבות שעות הפעלה ארוכות שלא היה בהן צורך. בעת שאתם מדליקים את הדוד לשעתיים ביום, אתם יכולים לצפות מראש איך יראה חשבון החשמל שלכם, ובעיקר לחסוך כסף מיותר שהיה עליכם לשלם רק בגלל ששכחתם לכבות את הדוד.

 

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: