תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

התקנת דודי שמש מבוססת על מספר הנפשות בבית

בכדי לבצע אצלכם התקנת דודי שמש כל הנדרש לכם הוא מתקין מנסה ומיומן, קולטים לדוד השמש ודוד איכותי בנפח המתאים לכם. חלק בלתי נפרד מהתקנת הדוד כולל גם את התאמת הדוד אליכם בכל הקשור לנפח שלו. הדוודים מגיעים כיום בנפח המתחיל ב-80 ליטרים ומגיע עד לכ-200 ליטרים. איזה דוד לכם מתאים יותר מכל? התשובות לפניכם:

 

מדוע חשוב להתאים דוד בנפח מתאים למספר הנפשות?

התקנת דודי שמש אינה התקנה שמתחילה ומסתיימת בשילובם של הדוד ושל הקולטים על הגג, אלא מדובר על התקנה נרחבת יותר שכוללת תשאול ובדיקות מקדימות של המתקין מולכם. המטרה? להבטיח כי יהיו לכם די מים חמים התואמים את צרכי השימוש שלכם ואת מספר הנפשות בבית. מה שקורה לא אחת הוא שמותאם לכם דוד בנפח קטן שלא הולם את מספר הנפשות ודפוס השימוש שלכם. מה שקורה במקרים שכאלו הוא שאין מספיק מים חמים לשימוש כל בני הבית, כך שזמינות המים אליכם נמוכה. בעת שמתבצעת אצלכם התקנת דודי שמש עם מתקין מקצועי, אתם יכולים להיות שקטים כי יותאם לכם דוד בנפח המתאים ביותר.

 

המספרים לפניכם: זה הדוד המתאים לכם!

לשמחתכם, ישנה נוסחה מדויקת שדרכה ניתן להתאים לכם את הדוד המומלץ ביותר. המטרה? להבטיח מים חמים שיהיו לכם זמינים בכל עת, כל עוד השמש זורחת בשמי ישראל. אם כן, במידה ואתם זוג צעיר, יותאם לכם דוד בנפח של כ-80 ליטרים. דומה הדבר גם במקרים בהם מדובר על אדם שחי לבדו. בהנחה ואתם משפחה צעירה הכוללת זוג הורים וילד, נפח הדוד יעלה ויותאם לכם דוד בנפח של כ -120 ליטרים. בתים בהם בין 4 ל-5 נפשות, יהנו מדוד בנפח גדול יותר של כ-150 ליטרים. ומה קורה בעת שאתם גרים בבית עם יותר מחמש נפשות? נפח הדוד עומד על כ-200 ליטרים. שימו לב כי מדובר על המלצה בלבד ותמיד תוכלו לבקש להתקין דוד בנפח שונה מזה המומלץ לכם.

 

הקשר בין דוד שמש ותרומה לסביבה

השימוש שלכם בדוד השמש לא רק מעניק לכם מים חמים, אלא גם תעודת הוקרה מכדור הארץ. כידוע, דוודי השמש הינם דוודים שפועלים בהרמוניה מושלמת עם השמש. כל עוד ישנה שמש במרומים, היא מגיעה אל הקולטים המונחים על הגג וכך אתם זוכים במים חמים מבלי שיהיה לכם כל צורך באנרגיה חשמלית. באופן זה, אתם חוסכים בשימוש באנרגיה וכך הופכים ירוקים יותר. המודעות לעולם ירוק יותר כיום בשיאה, ועם התקנת דודי שמש גם אתם לוקחים חלק ותורמים למודעות החשובה כל כך.

 

חשבון החשמל? מתכווץ בצורה משמעותית!

אם לא די בכך, התקנת דודי שמש מביאה לכך שתשמחו לפתוח את חשבון החשמל הבא שלכם. המציאות היא שכולם משתמשים כיום במים חמים, אך כל אחד צורך את המים החמים בצורה מעט שונה. כל עוד אתם מסתייעים בדוד השמש, אתם זוכים להפחתה משמעותית בהוצאות החשמל שלכם, שכן אתם עושים שימוש באנרגיה קיימת ולא באנרגיה חשמלית. באופן זה, צריכת החשמל שלכם פוחתת משמעותית בעונת הקיץ וכספכם נשאר בכיס.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: