תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

היתרונות של דוד חשמל המספק לכם מים חמים

איך תרצו לקבל את המים החמים?

השאלה אינה אם אתם זקוקים למים חמים או לא, אלא שהשאלה היא איך תרצו לקבל אותם: דרך דוד השמש או דרך התקנת דודי חשמל. כל עוד האפשרויות פתוחות בפניכם, הרי שעליכם להכיר את היתרונות והחסרונות של כל דוד, וכך לבסס את הבחירה שלכם. רגע לפני שאתם מתאמים עם טכנאי, הכירו גם אתם את היתרונות של דוד החשמל:

 

הטיימר המותקן לדוד שומר לכם עליו

במעמד התקנת דודי חשמל, ממליצים הטכנאים על התקנה של טיימר המשולב על הדוד. המטרה? לשלוט על הצריכה. כידוע, דוד במנגנון חשמלי מבוסס על דפוס השימוש שלכם ועל החלטתכם להדליק אותו או לכבות אותו. מאחר ומדובר על מנגנון ידני, הרי שהמון פעמים ישנם אלו השוכחים לכבות את הדוד וכך נוצרים חיובים גדולים בגין צריכת חשמל גבוהה. מעבר לכך, דוד שדולק ממושכות יכול גם להגיע למצב של בלאי – מה שעתיד להכניס אתכם להוצאה נוספת עבור החלפת הדוד. בעת שאתם מתקינים את הדוד החשמל, הטיימר למעשה שומר לכם עליו ודואג שתוכלו ליהנות ממנו לטווח הארוך.

 

המים מתחמים מהר יותר

מטרתה של התקנת דודי חשמל היא אחת: לאפשר לכם ליהנות ממים חמים שיהיו זמינים לכם לשטיפת הכלים ועד למקלחת בחדר הרחצה. כידוע, ככל שהמים מגיעים אליכם מהר יותר, כך טוב יותר. תשמחו לגלות כי מהירות החימום של דוד החשמל הינה מהירה הרבה יותר בהשוואה לדוודי השמש. הסיבה? הצנרת קרובה מאד לדוד וכך היא מעניקה יתרון משמעותי בכל הקשור למהירות החימום. מה שקורה הוא שהמים לא מספיקים להתקרר עד שהם מגיעים לברזים בבית שלכם. כידוע, המים המגיעים מדוד השמש עוברים בכמה תחנות – מהגג ועד לאמבט שלכם.

 

אינכם תלויים בשמש – הדוד עובד תמיד בשבילכם

בנוסף, בעת שאתם משתמשים בדוד החשמל, הרי שאתם לא תלויים בנוכחות השמש לטובת המים החמים שלכם. אלו שעושים שימוש בדוד השמש, לא מורגלים לעובדה כי לעתים השמש אינה נוכחת בשמיים ועל כן אין להם מים חמים בברז, מה שגורם להם לא אחת להתקע ללא זמינות של מים חמים. מנגד, מאחר ואתם מבססים את השימוש שלכם על פי מנגנון חשמלי, הרי שאתם אלו השולטים בזמינות המים החמים בכל רגע נתון. שימו לב כי בעת שיש לכם טיימר בדוד, הרי שאתם יכולים לקבוע מראש את שעות הההפעלה והכיבוי של הדוד עבור כל יום בשבוע.

 

תיקונים זולים יותר לדוד שלכם

וחשוב לזכור כי התקנת דודי חשמל מעניקה לכם יתרון נוסף. במידה ותצטרכו שירות של תיקונים, הרי שתיקונים שמתבצעים עבור דוד החשמל הינם זולים יותר בהשוואה לתיקונים עבור דוד השמש, זאת מאחר ולדוד זה אין קולטים שהינם רגישים מאד ותיקון תקלה בהם עתיד לעלות לכם לא מעט.

 

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: