תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

תיקון דוד חשמל

סוף היום הגיע, אתם כמהים למקלחת חמה ונעימה ומגלים כי הדוד שלכם התקלקל? רגע לפני שאתם מרימים ידיים ומחליטים שהערב לא תיהנו ממקלחת חמימה, דעו כי יש מה לעשות: ברוכים הבאים אל חברת "אנרגיה פלוס"! החברה שלנו מתמחה במתן שירות התקנה ותיקונים לדוד החשמל שלכם. תיקון דוד חשמל דרכנו מתבצע רק על ידי מתקינים מוסמכים ומנוסים ועל בסיס התקנים המחמירים ביותר של בטיחות והתקנה.

 

דוד החשמל שלכם התקלקל – מה עושים עכשיו?

יש לא מעט בעיות שיכולות לעלות בדוד החשמל שלכם, כאשר אחת הבעיות השכיחות ביותר הגורמות לכך שלא תיהנו ממים חמים היא בעיה הנעוצה בגוף החימום שהתקלקל. אלו מכם שלא יודעים, הרי שבעיה זו עולה בעת שמצטברת אבנית מסביב לגוף החימום ובתוך הדוד עצמו. אנשי המקצוע מטעמנו יגיעו לתקן לכם את הדוד תחת התקנים הנדרשים. החלפת גוף החימום אינה מלאכה סבוכה, אך כן חשוב מאד לבצע את ההחלפה רק עם מתקינים מקצועיים. למרות שכולם סבורים כי מדובר על פתיחת הדוד תחילה בכדי להחליף את גוף החימום, הרי שניתן להוציא את גוף החימום בקלות באמצעות מנגנון של שליפתו, תוך הכנסת גוף החימום החדש בקלות.

 

תקלה נוספת: התרמוסטט

בעיה נוספת שיכולה להיות בדוד החשמל שלכם היא התרמוסטט שהתקלקל. איך קורה והתרמוסטט מתקלקל לפתע? בעקבות שימוש רב, כך שמדובר בעיקרון על שחיקה טבעית. אנשי המקצוע מטעמנו יגיעו לבצע גם תיקון מסוג כזה, כאשר כמו בהחלפת גוף החימום, אין כל צורך לפתוח את הדוד. ההמלצה היא כמובן בכל מקרה שלא לבצע תיקון שכזה לבד, שכן אי ידיעת רזי ההחלפה, יכולה לגרום לפגיעה בדוד ולהכניס את עצמכם להוצאות נוספות.

 

איך נזילת מים קשורה לתקלה בדוד?

תיקון דוד חשמל הוא תיקון שיכול להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע, ולא במקרה. על מנת לתקן את הדוד חשוב ראשית לאתר את הבעיה. כאשר אנחנו מגיעים לבדוק  דוד חשמל, אנחנו מגיעים לא אחת כי ישנה נזילת מים שגורמת לדוד לקצר. הנזילות מתרחשות כאשר אין אטימה איכותית לפלאנג', או בעקבות שחיקה טבעית בעקבות שימוש רב בדוד ישן שכבר עשה את שלו. האידיאל עבורנו הוא לתקן את הדוד הקיים, אך כשזה מגיע אל כשלים בדוד בעקבות נזילות לא תמיד יהיה ניתן לתקן אותו. במידה ונזילת המים היא מהפלאנג', יהיה ניתן להחליפו. במקרה אחר שבו הברגים של הפלאנג' גדושים בחלודה ולא ניתן לפתוח אותם כלל, יהיה צורך להחליף את כל הדוד.

האם אפשר לתקן דוד חשמל לבד?

למרות שזה עשוי להיות מפתה לנסות ולתקן את בעיות הדוד החשמלי שלך בעצמך, חשוב לקחת בחשבון את הסיכונים והמורכבות הפוטנציאליים הכרוכים בכך. דודי חשמל הם מערכות מורכבות הדורשות ידע ומיומנויות מיוחדות כדי לתקן כראוי. אלא אם כן יש לך ניסיון בעבודות חשמל ותיקון דוודים, בדרך כלל מומלץ להשאיר את התיקונים לבעל מקצוע.

אחת הסיבות העיקריות להימנע מתיקוני עשה זאת בעצמך היא בטיחות. דודי חשמל מתמודדים עם מתחים גבוהים ועלולים להיות מסוכנים אם לא מטפלים בהם נכון. טכנאי מקצועי מיומן לטפל ברכיבים חשמליים אלו בבטחה ויכול להבטיח שהתיקון יתבצע ללא כל סיכון לך או לרכושך. בנוסף, ניסיון לתקן את הדוד בעצמך עלול לבטל כל אחריות או כיסוי ביטוחי, ולהשאיר אותך אחראי לכל נזק או תאונה שעלולים להתרחש.

סיבה נוספת לפנות לעזרה מקצועית היא המורכבות של מערכות דודי חשמל. ללא הידע וההבנה המתאימים של מערכות אלו, זה יכול להיות מאתגר לאבחן את שורש הבעיה. לטכנאי מקצועי יש את המומחיות לזהות במהירות את הבעיה וליישם את הפתרון המתאים. יש להם גם גישה לכלים וציוד מיוחדים שעשויים להידרש לתיקון.

במקרים מסוימים, ניסיון תיקון עשה זאת בעצמך יכול למעשה להחמיר את הבעיה או לגרום לנזק נוסף. ללא הכשרה מתאימה, אתה עלול לבצע בטעות התאמות או חיבורים שגויים, מה שיוביל לתיקונים נרחבים יותר ולעלויות גבוהות יותר בטווח הארוך. תמיד עדיף להסתמך על איש מקצוע שיש לו את הניסיון והידע לבצע את העבודה כמו שצריך בפעם הראשונה.

טיפים לפני שאתם עושים תיקון של דוד חשמלי

בעת תיקון דוד חשמל, מומלץ לפנות לטכנאי מומחה. התיקון מתחיל בבדיקה יסודית של הדוד לאיתור הבעיה. הבדיקה כוללת את חיבורי החשמל, המרכיבים הפנימיים ותפקוד הדוד.

לאחר האבחון, הטכנאי מגבש את תוכנית הפעולה המתאימה - החלפת חלקים פגומים, תיקון רכיבים, או שיפוץ כולל של המערכת. הטכנאי, בעל הידע והמומחיות הדרושים, מבטיח תיקון בטוח ויעיל.

במהלך התיקון, מתבצעות בדיקות לוודא שהדוד פועל תקין - בדיקת לחץ, טמפרטורה וביצועים. כל התאמה או כיול נחוץ מתבצע להבטחת פעולה מיטבית של הדוד.

כאשר התיקון הושלם, הטכנאי מספק מידע מפורט על העבודה שבוצעה, וממליץ על תחזוקה רציפה. עקיבה אחר ההמלצות תמנע בעיות בעתיד ותאריך את חיי הדוד."

תיקון הדוד שלכם – רק עם אנשי מקצוע!

חברת "אנרגיה פלוס" תשלח אליכם אנשי מקצוע שיאתרו את הבעיה בדוד שלכם ורק לאחר מכן יעניקו את המענה הראוי ביותר. ישנן לא מעט תקלות שיכולות להיות בדוד החשמל שלכם כך שעל מנת להשיב לכם את איכות החיים לה הייתם רגילים, ישנה חשיבות גדולה מאד למקצועיות הנציגים שידעו לאפיין את התקלה ובהתאם להעניק פתרון רלוונטי. אנחנו זמינים לכם שישה ימים בשבוע כך שהמענה שתקבלו מאיתנו הינו מיידי! מחירים נוחים, שירות מקצועי וזמינות גבוהה – מגיעים לתקן לכם את הדוד!

מחירון תיקון דוד שמש 

שירות תיאור השירות מחיר משוער (₪)
תיקון גוף חימום החלפת גוף חימום שנפגם עקב הצטברות אבנית, כולל שליפת גוף החימום והתקנת חדש 400 - 600
תיקון תרמוסטט החלפת תרמוסטט שנפגם עקב שחיקה טבעית ושימוש ממושך 300 - 500
תיקון נזילת מים תיקון נזילות מהפלאנג' או החלפת פלאנג' במקרה של נזילות חמורות 350 - 600
החלפת דוד כולו החלפת דוד חשמל ישן ושחוק שאינו ניתן לתיקון, כולל התקנת דוד חדש 1500 - 2500
אבחון ותיקון כללי שירות אבחון מקיף של הדוד ותיקון כללי של תקלות קלות 200 - 400
תיקון חיבורים חשמליים בדיקה ותיקון של חיבורים חשמליים פגומים או לא תקינים 250 - 450
בדיקת לחץ וטמפרטורה בדיקות לתפקוד תקין של הדוד, כולל בדיקת לחץ וטמפרטורה והתאמה לכיול הנכון 150 - 300
תחזוקה תקופתית שירותי תחזוקה שוטפת לדוד, כולל ניקוי אבנית ובדיקת תקינות כללית 200 - 350

 

יש לכם שאלות נוספות?
מלאו את פרטיכם ואנו כבר מחייגים!
מאמרים אנרגיה פלוס
עושים לכם סדר אילו השירותים שתקבלו מחברת דודי שמש מקצועית

עושים לכם סדר אילו השירותים שתקבלו מחברת דודי שמש מקצועית

מדליקים את הדוד במשך שעות ועדיין אין מספיק מים חמים? לא מצליחים לדאוג למים חמים לכל בני המשפחה במיוחד בימים הקרים? מרגישים שהוצאות החשמל שלכם מופרז...
חולמים על מים חמים? הגיע הזמן להחליף את דוד השמש שלכם

חולמים על מים חמים? הגיע הזמן להחליף את דוד השמש שלכם

אתם מגיעים הביתה אחרי יום עבודה ארוך שגם היה ממש במקרה יום שמשי וחם. אתם שמחים שלא צריך להדליק את הדוד ולחכות שיגיעו המים החמים ונכנסים למקלחת. ברג...
פתרונות איכותיים לחימום מים

פתרונות איכותיים לחימום מים

ישנם מגוון דרכים איכותיות לחימום מים כאשר הנפוצות ביותר הן שימוש בדוד חשמל או דוד שמש. לפניכם, מגוון פתרונות איכותיים ומומלצים לחימום מים בבית או ב...
מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: