תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

צריכים תיקון לדוד החשמל, היזהרו מהדברים הבאים

איך תזהו טכנאי "חאפר"

מרבית המדריכים באינטרנט ידריכו אתכם איך למצוא את טכנאי הדוודים האמין והמקצועי ביותר. אילו מדריכים כמעט ולא תמצאו? אלו שיסייעו לכם לאבחן כי הטכנאי מולו אתם עובדים הוא חאפר – איש מקצוע לא אמין. בעת שהדוד שלכם מציף תקלה מסוימת, כל שתרצו הוא שיתקנו לכם אותו במהרה. כך, לא אחת טכנאים מנצלים את מצוקתם הרגעית ופועלים מולכם בדרך שאינה מקצועית ואינה ראויה. איך תוכלו לזהות אותם? בדיוק כך:

התקלה אובחנה בטלפון? כאן מתחילה הבעיה

לצד טכנאי הדוודים המנוסים והמקצועיים, ישנם בשוק גם טכנאים שהוכתרו על ידי לקוחות מאוכזבים "חאפרים". לשמחתכם, תוכלו גם אתם לזהות אותם בקלות – כבר בשיחת היכרות עמם טלפון. אז איך מזהים חאפר? ראשית, בעת שמאבחנים לכם את הבעיה בדוד בטלפון. כפי שרופא לא יכול לתת לכם אבחנה מבלי לבדוק אתכם, כך טכנאי דוודים לא יכול לקבוע את סוג התקלה בטלפון. כן חשוב להבין כי הוא יכול לשער מהי התקלה ולאשר אותה סופית עם הגעתו אליכם. הבעיה הגדולה היא בעת מגדירים מראש את הבעיה מבלי לבדוק את הדוד, כאשר המוטיבציה היא לגבות מכם עלות גבוהה יותר עבור התיקון.

"אין מה לעשות, אתם צריכים להחליף את הדוד"

דוד חשמל איכותי וחזק הוא דוד שיכול לשרת אתכם גם לעשור. ישנה תקלה בדוד שמופיעה כשנתיים לאחר שהתקינו לכם אותו? הסבירות כי הוא זקוק להחלפה הינה נמוכה מאד עד לכדי אפסית. במידה ומגיע אליכם טכנאי דוודים, מבצע בדיקה שטחית ומודיע לכם מיד כי אין ברירה, אלא להחליף את הדוד, כאן אמורה להידלק לכם הנורה האדומה. ההמלצה במקרים שכאלו היא לדרוש במפרט של האבחון שבוצע ולתאם עם טכנאי אחר רגע לפני שאתם משקיעים סכומים גבוהים בהחלפת הדוד. מרבית התקלות בדוד ניתנות לתיקון – זיכרו זאת.

המחיר עבור התיקון: איך תדעו שהמחיר הוגן?

ומה לגבי מחיר השירות? ראשית, דרשו בעלות משוערת עבור התיקון ועבור ביקור הטכנאי כבר בטלפון, זאת על מנת שלא תזכו בהפתעות לא נעימות שיעלו לכם ביוקר. בנוסף, ערכו סקר שוק שמטרתו לבצע היכרות ביניכם ובין המחירים הממוצעים עבור תיקונים של דודי חשמל. מחירים נמוכים או גבוהים ב-10% לא צריכים להטריד אתכם, אלא בעת שדורשים מכם מחיר גבוה משמעותית מהמחיר הממוצע עבור תיקון. במקרים שכאלו, תדעו כי הטכנאי אינו אמין והוא מחפש לעשות עליכם קופה נאה.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: