תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

פתרונות איכותיים לחימום מים

ישנם דודי שמש ודודי חשמל, לכל אחד מהם ישנם יתרונות וחסרונות אך התוצאה הסופית היא מים חמים לשימוש אישי לאורך זמן ממושך ללא כל הפרעה. כיום אין בית ללא דוד חשמל כאשר ככל שיהיה בעל טכנולוגיית חימום טובה יותר, כך חימום המים יעשה בצורה מהירה יותר ויחסוך המתנה ארוכה למים. ישנם סוגים רבים של דודי חשמל אשר מגיעים בגדלים שונים, גופי חימום שונים וטכנולוגיות שונות אשר שומרות על איכות המים לאורך זמן. בנוסף לדודי חשמל קיימים גם דודי שמש אשר נחשבים לחסכוניים בחשמל במיוחד בתקופת הקיץ שכן הם ניזונים מקרני השמש באמצעות קולטים אשר נמצאים על גג הבניין ומהווים מקור לחימום המים ללא צורך בהפעלה חשמלית של דוד החשמל. מדובר כאמור בפתרון מעולה לימי הקיץ ובטח כאשר מדובר במדינה חמה כמו ישראל אשר מרבית חודשי השנה הם שטופי שמש ומייתרים את הצורך להפעיל את דוד החשמל ובהחלט מדובר בחיסכון מעולה. 

אנרגיה סולארית איכותית

ניתן לראות כי בשנים האחרונות הולך וגובר השימוש באנרגיה סולארית לצרכים שונים ומגוונים בתחומים נרחבים בין אם לצרכים אישיים, ציבוריים או תעשייתיים. תעשיות רבות משקיעות את מירב זמנם בהתקדמות אל עבר עתיד המושתת על אנרגיות סולאריות במטרה להוביל בחיסכון עלויות תוך ניצול מקור השמש אשר זמין כמעט לאורך כל ימות השנה במיוחד במדינות חמות. בכל הקשור לדודי שמש, ניתן לראות כי ישנה עלייה בשימוש בדודי שמש במיוחד במדינה חמה כמו ישראל וכאשר מגיעים לחודשי החורף נעזרים בדודי חשמל לצורך חימום המים כך שנהנים משתי האופציות אשר מעניקות מים חמים ואיכותיים למקלחת חמה ומפנקת. כפי שניתן לראות, העתיד טמון באנרגיה סולארית וניתן לראות שימושים שונים בקרני השמש למטרות שונות כך למשך בתחום החקלאות ניתן לראות כיצד המציאו תאורה סולארית לגינה אשר מחליפה את התלות במקור חשמל ומספקת תאורה איכותית וחזקה אשר נטענת לכל אורך שעות היום כתוצאה מהחשיפה לשמש ובזמן שמתחיל להחשיך, היא מופעלת אוטומטית ומספקת אור למשך שעות רבות ומדובר בחיסכון עצום.

רכישת דודים רק אצל מקצוענים

כאשר מתכוונים לרכוש דודי שמש או חשמל, יש צורך לערוך מחקר מעמיק ולרכוש רק אצל המומחים בתחום אשר יספקו את המוצרים והשירותים האיכותיים ביותר ויהיו זמינים עבורכם לאורך כל הדרך. חשוב מאוד לבדוק כי הדוד מגיע עם תו תקן ועם כל האישורים המתאימים. אסור לזלזל באיכות הדוד גם אם מדובר בכמה מאות שקלים יותר במחיר אך לטווח הארוך זה ישתלם ולא תאלצו להתמודד עם דוד שהתפוצץ או שנשרף לו הגוף חימום.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: