תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

עושים לכם סדר אילו השירותים שתקבלו מחברת דודי שמש מקצועית

מדליקים את הדוד במשך שעות ועדיין אין מספיק מים חמים? לא מצליחים לדאוג למים חמים לכל בני המשפחה במיוחד בימים הקרים? מרגישים שהוצאות החשמל שלכם מופרזות בעקבות דודי השמש? 

ובכן, אנחנו חברת אנרגיה פלוס ואת המצבים הללו אנחנו מכירים ממש מקרוב. כמו כן, אנו מודעים היטב לעובדה כי רבים הנמצאים במצב הזה לא ממש יודעים איך לפתור אותו ובעצם לא מכירים את השירותים השונים שתתן לכם חברת דודי שמש מקצועית ושאנו כמובן נשמח להעניק לכם. 

לכן אנחנו רוצים לעשות מעט סדר בדברים ולהסביר לכם על השירותים השונים הניתנים במסגרת העבודה שלנו. מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ בכל שלב!

שירותי תיקונים

במהלך העבודה שלנו קורה לא מעט שאנו מגיעים לבתים של לקוחות ומגלים כי מקור הבעיה היא באחד מהחלקים של מערכת חימום המים ולעיתים אנו מגלים כי עדיף מבחינה כלכלית לתקן את החלקים הללו במקום להחליפם בחלקים חדשים. 

שירותי התקנה

כמו כן, חברה מקצועית צריכה לדעת להעניק לכם שירותי התקנה מקצועיים:

שירותים נוספים

לבסוף חשוב לדבר על שירותים נוספים שניתנים. הראשון הוא שטיפת קולטי השמש, פעולה פשוטה שיכולה בהחלט לשפר את חימום המים והחלפת גוף חימום שיש לבצע כאשר הוא מתקלקל או מתמלא קורוזיה ואבנית. 

כאשר אתם פונים אל כל חברה שהיא הקפידו לברר לעומק על האפשרויות השונות שעומדות בפניכם וכך תוכלו לחסוך כסף. אנו נשמח כמובן להתאים לכם את השירות המקצועי והמשתלם ביותר!

 

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: