תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

עבודה איכותית המתבצעת על ידי אינסטלטור בגוש דן

כאשר מדובר באינסטלטור איכותי המבצע את העבודה הנדרשת בהתאם לדברים שסוכמו, הלקוח רגוע, יש לו שקט נפשי והוא סומך על איש המקצוע שיבצע עבודה יסודית מתחילתה ועד סופה.

בעת תקלה בצנרת, כל לקוח מעוניין שהבעיה תיפתר כאן ועכשיו ולכן אינסטלטור בגוש דן המועדף הוא זה שזמין בדרך כלל, בעל אבחנה מהירה של מהות הבעיה, מי שמבצע את המשימה תוך פרק זמן קצר וגובה מחיר הוגן והגון עבור העבודה שבוצעה.

החלפת צנרת בדירה ישנה 

בדירות רבות אשר נבנו לפני כמה עשרות שנים קיימת צנרת ברזל. היום כבר לא משתמשים בצנרת ברזל כיוון שיש לה חסרונות רבים. עם הזמן נוצרים סביב הצנרת כמויות של קורוזיה וחלודה אשר מתפוררת בחלק הפנימי של הברזל. עקב כך נחסם חלק מהקוטר של הצינור וזרימת המים היא איטית מאד. מצב זה פוגע באיכות החיים כיוון שכל דייר מעוניין במים קולחים במטבח ובאמבטיה.

הפתרון הוא להוציא את כל הצנרת הישנה וגם את התשתיות אשר ספוגות בחלודה ולהתקין במקומה צנרת פלסטיק איכותית PVC אשר היא צנרת עמידה לאורך שנים רבות ללא בעיה של היוצרות קורוזיה וחלודה.

תיקון צנרת

אינסטלטור בגוש דן מטפל בכמה בעיות הנוצרות עם הזמן בצנרת. מים הדולפים מהצינור מעידים על כך שאחד החיבורים בין קטעי הצנרת זז ממקומו ולכן אין אטימה בין שני חלקי הצינור, דבר הגורם לכך שהמים זולגים החוצה בין הקירות המכסים את הצינור או לחילופין מתחת לאריחים. 

כדי לבצע את העבודה ביעילות, השרברב בוחן באמצעות מצלמה טרמית את המקום הרטוב ומגלה את המיקום המדויק אשר בו קיים הפגם. הוא שובר את הקיר בקטע הספציפי בלבד, מגלה את הצינור מחליף אביזר חיבור ומוודא שהנזילה פסקה. אם מדובר באריחים, הוא מרים רק את האריחים הרלוונטיים ומבצע פעולה זהה. אם מדובר בצינור שנפגם, הוא מחליף את קטע הצינור הבעייתי ומרכיב במקומו קטע חדש אשר מתתחבר באופן הרמטי לחלקים הנוספים של הצינור.

ביובית

פיצוץ בצינור הביוב בבניין משותף קורה עקב חפץ גדול אשר נזרק לשירותים ויוצר חסימה לאורך הקו. לכן המים אינם מצליחים לזרום בתוואי שלהם ומחוסר ברירה הם פורצים החוצה. 

מכלית ביובית שואבת את כל התכולה של קו הביוב תוך הפעלת לחץ מים גבוה מאד, כדי לשחרר את החסימה. בתום פעולה זו קו הביוב ריק והוא מסוגל לחזור לעבודה תקינה.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: