תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

סיבות טובות להתקין טיימר עם דודי חשמל

התקנת טיימר מדוע?

ידוע לכל כי התקנה של דודי חשמל חייבת להתבצע אך ורק עם מתקינים מקצועיים ואמינים. אם ישנו דגש נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא התקנה איכותית שכוללת בין היתר גם שילוב של טיימר שיהיה צמוד לדוד.

 

1.אתם לא צריכים להתעסק בדוד

נדמה כי אחד היתרונות הבולטים של דוד השמש הוא שאין צורך בהתעסקות בו. מנגד, עם דודי חשמל אתם צריכים להתעסק לא מעט: האם זכרתם להדליק אותו והאם יכול להיות שעזבתם את הבית ליום העבודה ושכחתם לכבות אותו? ההתעסקות שלכם עם דוד החשמל יכולה להיות מאד מתישה, אך היא בעיקר יכולה שלא להיות. בעת שאתם מתקינים את הטיימר במעמד התקנת הדוד או לאחריו, אתם פטורים מכל התעסקות מיותרת בדוד שלכם.

 

2.הדוד מדליק את עצמו בשבילכם

סביר כי אם הייתה לכם האפשרות לחיות עם עוזר אישי צמוד, הייתם עושים זאת. המציאות כיום היא שכל אדם מנהל את עצמו ודואג לצרכים שלו ללא כל עזרה חיצונית. מנגד, הטיימר לדוד יכול להיות העוזר האישי שלכם ולדאוג להדלקתו עבורכם על פי ההגדרות האישיות שלכם. בטיימר, אתם מגדירים את השעות הנוחות לכם להדלקת הדוד, לדוגמא: בכל בוקר בשעה 6.00. באופן זה, הדוד זוכר להדליק עבורכם את הדוד מבלי שאתם צריכים להתעורר בבוקר מוקדם על מנת לעשות זאת.

 

3.הדוד מכבה עצמו בשבילכם

ממש כשם שהדוד מדליק עצמו עבורכם, הוא גם מכבה עצמו עבורכם. בעת שאתם מגדירים את שעות הפעלת הדוד, יש לכם את האפשרות גם להגדיר את השעה בה הדוד שלכם יכבה. באופן זה, אתם יכולים לקבוע מראש לכמה שעות הדוד יעבוד, מה שאומר שמראש אתם יכולים לצפות את הוצאות הדוד שלכם, שכן ישנן שעות פעילות קבועות לו. הגדרתם כי הדוד יהיה דולק עבורכם בכל יום בשעה 6.00? תוכלו להגדיר כי הוא יכבה עצמו בשעה 7.30, מבלי שאתם צריכים לכבות אותו פיסית.

 

4.מה דעתכם על חשבון חשמל נמוך?

להתקנה של דודי חשמל יש לא מעט יתרונות, כאשר אחד מהם הוא המהירות בה המים מתחמים ומגיעים אלכם. יחד עם זאת, ישנו גם חיסרון שרבים חוששים ממנו: הוצאות החשמל. אכן, הדוד פועל על אנרגיית החשמל ולא על אנרגיה קיימת כמו עם דוודי השמש, אך אין זה אמר שאתם צריכים לשלם על כך ביוקר. הודות לטיימר, אתם לא שוכחים יותר לכבות את הדוד, זאת מאחר ואינכם מדליקים ומכבים אותו פיסית, אלא שהדוד עושה זאת עבורכם. באופן זה, אתם יכולים לדעת בדיוק מה יהיו ההוצאות שלכם בדבר הפעלת הדוד ולא להיות מופתעים עם חשבון חשמל מנופח.

 

5.מונעים שחיקה מהירה של הדוד

ודבר נוסף חשוב לא פחות, הוא השחיקה של הדוד. דוודים לא אמורים לפעול לאורך שעות ארוכות, אלא שהם מותאמים לצריכה סבירה. מה שקורה לא אחת הוא שאנשים שוכחים לכבות את הדוד, מה שאומר שהוא יכול להיות דולק גם לאורך שעות ארוכות מאד. התוצאה? שחיקה מהירה של הדוד. עם התקנת הטיימר הצמוד אל דודי חשמל אתם שמים מאחוריכם גם את החשש כי הדוד יגיע למצב של בלאי.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: