תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

סוגים שונים של דודים - איזה דוד יכול להתאים לך ?

החלטה נכונה

מעוניין להתקין דוד שמש חדש וזקוק לעזרה בבחירת הדוד המתאים? האם הדוד בדירה התקלקל וכבר אין טעם לתקן אותו? ובכן, בחירת דוד חדש אינה משימה פשוטה, יש פרמטרים רבים אליהם יש להתייחס, לדוגמה דוד שמש או חשמל, נפח הדוד, יצרן, מידות הדוד, מיקום ההתקנה, תקופת אחריות ומחיר.

כדי לקבל החלטה נכונה ולבחור דוד המתאים בדיוק לצרכים הייחודיים שלכם מומלץ לפנות לחברה מקצועית ואמינה המציעה פתרונות איכותיים ללקוחותיה והתקנה מהירה של דודי שמש או חשמל מתוצרת מיטב המותגים. כמו כן, אפשר לקבל המלצות על דוד איכותי, חסכוני ועמיד מאינסטלטור מנוסה ואמין שאתם מכירים.

דוד שמש או חשמל?

כאשר בוחרים דוד חדש יש שלוש אפשרויות עיקריות:

במקרים בהם אין אפשרות להתקין דוד שמש, אין מנוס אלא לבחור דוד חשמל. כדאי להזמין איש מקצוע כדי לבדוק איזה דוד מתאים לכם והיכן להתקין אותו, כמו כן הוא יבדוק האם נדרשת הכנה מיוחדת לקראת התקנת הדוד, למשל הוספת נקודת מים, מצב תשתיות האינסטלציה וכדומה.

נפח הדוד

נפח הדוד הוא אחד השיקולים המרכזיים והחשובים ביותר בעת בחירת דוד שמש או חשמל. יש מגוון גדלים ונפחים של דודי שמש וחשמל, החל מדוד בנפח 80 ליטר ועד דוד גדול בנפח של 200 ליטר או יותר.

בחירת נפח הדוד תלויה בגורמים כמו מספר הנפשות בבית, הרגלי היגיינה, כמה פעמים ביום מתקלחים, האם עושים אמבטיות, האם מדיחים את הכלים בכיור או במדיח ועוד. הכלל שצריך להנחות אתכם הוא צריכה של 30 עד 40 ליטר מים חמים לאדם ביום, לכן לזוגות כדאי לבחור דוד חשמל או שמש בנפח 80 ליטר, למשפחה בת 3-4 נפשות כדאי לבחור דוד בנפח 120 ליטר, ולמשפחות המרבות להשתמש במים חמים ולמשפחה בת 4-5 נפשות, כדאי להזמין דוד בנפח 150 ליטר או יותר. אגב, דוד בנפח 150 ליטר נחשב לפופולרי ביותר.

מותג ואחריות

לאחר שבחרתם את נפח וסוג הדוד – שמש או חשמל, כדאי לערוך סקר שוק מהיר כדי להשוות עלויות ומחירים. מעבר לעלות הדוד יש עלויות נוספות כמו התקנה, מסנן אבנית, שעון מתקדם להפעלת הדוד ועוד. יש מגוון מותגים אמינים המציעים דודי שמש וחשמל בנפחים שונים, לכן כדאי לקבל המלצות מהחברה, וכמובן יש לבדוק מהי תקופת האחריות ומי מספק שירות.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: