תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

נימרוד דודי שמש

אם גם אתם החלטתם להחליף את דוד החשמל בדוד השמש, אין כל ספק כי אתם עושים בחירה נכונה.

כעת, עליכם לבחור במותג דוד השמש. אחת מחברות הדוודים המובילות ביותר כיום בישראל היא נימרוד דודי שמש.

התקנה של דוד המיוצר על ידי חברה זו מעניקה לכם לא מעט יתרונות, וכדאי כעת שגם אתם תכירו אותם לעומק רגע לפני ההתקנה שתספק לכם מים חמים.

קצת על דוד שמש..

עוד לפני שיוצגו בפניכם התועלות של התקנת דוד של נימרוד דודי שמש, האם שאלתם את עצמכם מדוע דווקא דוד השמש הוא זה העדיף?

רבים בוחרים בדוד השמש מבלי שהם באמת מודעים ליתרונות הרבים של דוד זה.

אם כן, הנה הם לפניכם: ראשית, כדאי להתחיל בתרומה שלכם ולאו דווקא בתרומה של הדוד.

מאחר ואת מרבית המים החמים שלכם אתם תקבלו ממשאב טבעי ולא מאנרגיה חשמלית, הרי שאתם הופכים ירוקים יותר ותורמים יותר לסביבה.

בנוסף, מאחר והמים החמים שאתם צורכים מגיעים מאנרגיה קיימת ולא מאנרגיה חשמלית, אתם צפויים לקבל חשבון חשמל נמוך יותר מזה שהייתם רגילים לקבל.

דוד השמש יוכל לספק לכם מים חמים כל עוד ישנם קרני שמש המגיעים במגע עם הקולטים – כך שאפשר לומר שדוד השמש לא משרת אתכם רק בקיץ, אלא גם בימים אחרים לאורך השנה.

ואם אתם צריכים סיבה נוספת מדוע דוד השמש הוא הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות, הנה היא לפניכם:

מאחר ודוד השמש מספק לכם מים חמים בזמינות גבוהה בחודשי הקיץ, הרי שאתם לא צריכים להעסיק את עצמכם בשאלות הדלקת וכיבוי הדוד.

כידוע, המון פעמים מדליקים את הדוד ושוכחים לכבות אותו, מה שמתורגם לא אחת לחשבון חשמל מנופח. כעת? אתם יכולים לפטור עצמכם מכל התעסקות מיותרת – המים החמים כבר כאן!

 

רוצים לקבל הצעת מחיר לדוד שמש של נימרוד - הקליקו כאן

 

למה דווקא דוד של נימרוד דודי שמש?

אז מהן הסיבות בגללן כדאי להתקין דוד שמש של נימרוד דודי שמש? החברה הינה המובילה כיום בישראל, והיא מספקת מים באיכות גבוהה יותר בהשוואה לדוודים של חברות אחרות.

בנוסף, השימוש בדוד של חברת נימרוד גם מעניק לכם את האפשרות ליהנות משימוש ארוך טווח, שכן הדוד עמיד יותר.

החברה המוכרת השקיעה המון כסף בפיתוח על מנת לבסס טכנולוגיה מתקדמת של יצירת דוודים.

כידוע, אחד האתגרים הגדולים הוא מניעת החלודה שבדוד, זאת מאחר והדוודים מכילים מים כך שחשוב לבסס טכנולוגיה עמידה שתוכל להיות חוצץ בין המים ובין החלודה.

ציפוי האמייל נבחר להיות הציפוי הנבחר שכן הוא אינו מחליד. נימרוד דודי שמש לא דבקים בשיטות הישנות, אלא בשיטה חדשה המוכרת כשיטת ההזרקה שהודות לה הסיכוי להיווצרות חלודה הינו נמוך.

בנוסף, תשמחו לדעת כי חברת נימרוד דודי שמש מייצרת את כל חלקי הדוודים, כך שמדובר על קורת גג אחת שבה מתבצע כל הייצור של כל חלקי הדוד, מה שמאפשר לפקח בצורה קפדנית ומחמירה יותר על איכות המרכיבים השונים.

מעבר לכך, כל דוד של החברה מגיע עם מאיץ החימום, כך שאינכם צריכים לשלם תוספת עבור המאיץ, אלא שמדובר על מרכיב שהינו סטנדרט בכל הדוודים של החברה!

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: