תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

נזילות מדוד שמש

מדוע יש נזילות

אם יש לכם נזילה מדוד השמש אתם חייבים לטפל בה כמה שיותר מהר. בסופו של דבר אם לא מטפלים בה במהירות היא יכולה להיות בעייתי מאוד כי היא גורמת לנזק נוסף לכל מה שמסביבה בגלל המים. זה הזמן להבין מדוע יש נזילות מדוד השמש, כיצד נזהה אותן וכיצד נטפל בהן, וכמובן מי יעשה זאת.

אלו סימנים יש לנזילה מדוד שמש?

יכולים להיות כל מיני סימנים לנזילה מדוד השמש וחשוב מאוד להכיר אותם. בסופו של דבר השלב הראשון בטיפול בנזילה בדוד שמש, עוד לפני איתור הנזילה המדויק, הוא להבין שיש נזילה. כאשר אין את ההבנה הזו הבעיה יכולה להימשך זמן רב עד שיהיו סימנים בולטים מאוד, רק שהפער בין הסימנים הראשונים להחמרתם יכול להיות גם כמה שבועות. סימנים לנזילה מדוד שמש יכולים להיות טפטוף מהגג, חשבון מים גדול מידי, דוד שמש שלא מחמם את המים כראוי שאו שהמים החמים פשוט נגמרים מוקדם מהרגיל. כל אלו מעידים כי יכול להיות שהמים החמים בורחים ממקום אחר לפני הגעתם לברז.

כיצד אפשר לאתר את הנזילה במדויק?

כדי לאתר את הנזילה במדויק יש צורך לפסול את כל שאר האפשרויות. למשל, אם אין לכם מים חמין ואתם חושדים שיש נזילה, עלו לגג ונסו לאתר את הנזילה במו עיניכם. כאשר רואים שלולית על הרצפה היכן שדוד השמש מותקן הרי שאין ספק כי ישנה נזילה ממקום כלשהו. אם יש סימני עובש על התקרה באזור שבו מותקן דוד השמש זה אומר שיש נזילה גם כן. האיתור המדויק של הנזילה לא תמיד יהיה אפשרי ללא שימוש בדלי מים כדי שתראו היכן המים מתחלפים לפי הבועות. בכל מקרה חשוב לדעת כי איתור מדויק בכל מקרה יתבצע על ידי איש מקצוע אלא אם אתם מכירים היטב את המערכת.

רק טכנאי דודי שמש יאתר אותה במדויק

כיצד ניתן לטפל בנזילה מדוד השמש?

אפשר לטפל בנזילה בדוד שמש בלי בעיה כאשר מוצאים את אזור הנזילה. הנזילות יכולות להיות משמעותיות מאוד, הן יכולות לגרום לאיבוד מים רב אך ברוב המקרים הן יהיו די קטנות. אם מדובר בנזילה קטנה, נזילה שבדרך כלל מגיעה משחיקה של הצינור אחרי זמן רב או בגלל תנאי מזג אוויר קשים, בעיקר שמש חזקה שמייבשת אותו עם הקרינה שלה ופוגעת במרקם שלו, אפשר לסתום את הנזילה בעזרת חומר מיוחד. אם מדובר בנזילה קשה יותר או שהצינור עצמו פשוט הרוס ובלוי כך שאין טעם להשאיר אותו, אפשר להחליף אותו בעלות די נמוכה. איתור וטיפול יעלו בין 300 ועד 500 שקלים.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: