תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

מפחיתים את חשבון החשמל עם דוד שמש!

פתרון לחיסכון 

במקום להיות מתוסכלים פעם נוספת מחשבון החשמל שלכם שרק הופך גבוה יותר ויותר עם כל חודש מחדש, למה שלא תחשבו על פתרון יצירתי לחיסכון? אם עד היום לא התקדמתם לדוד השמש, נדמה כי הגיע הזמן לעשות את הצעד! מה יוצא לכם מזה? חיסכון אדיר ותרומה לכדור הארץ.

במקום צריכה חשמלית: קרני השמש!

אם יש משהו שכל אדם ובכל מקום צורך הוא מים חמים. אולי אפשר לחשוב על ימים בהם המים החמים היו פריבילגיה בלבד, אך בשנת 2018 מדובר על מים שיש בהם צורך בזמינות גבוהה ולמגוון רחב של שימושים. בדיוק מאחר ומשתמשים במים חמים בתדירות כה גבוהה, גם לא אחת משלמים עליהם לא מעט. אז מצד אחד תוכלו להמשיך ולשלם על חימום המים בדרך של צריכה חשמלית, אך מצד שני תוכלו ליהנות גם אתם מיתרון דוד השמש. קרני השמש הן אלו המחממות את המים שבדוד, כך שאינכם צריכים לשלם על חימום המים – המשאב הטבעי חופשי גם לכם!

הדגש בהתקנת הדוד על כיוון הקולטים:

דוד שמש בנפח מתאים אכן מסייע לצריכה נוחה ואידיאלית של המים החמים, אך מלבד נפח הדוד גם חשוב לתת את הדגש על התקנה נכונה של הקולטים. ככל שהקולטים יותקנו בכיוון נכון יותר, כך טוב יותר. כידוע, הקולטים הם אלו הקולטים את קרני השמש וכך בסופו של דבר אתם מקבלים את המים החמים בהם יש לכם צורך לרחצה, שטיפת כלים ושימושים נוספים. מתקין מקצועי ידע להתקין על גג הבניין או הבית הפרטי את הקולטים, כך שתוכלו ליהנות משימוש אידיאלי.

אתם לא תורמים רק לעצמכם, אלא גם לסביבה:

הפחתת חשבון החשמל היא במרבית המקרים המוטיבציה של רבים להתקין את הדוד השמש. בשנים האחרונות פורסמו לא מעט כותרות הקוראות לאנשים להיות ירוקים יותר לסביבה. כידוע, צריכה חשמלית מזהמת את הסביבה והיא פוגעת בצורה ישירה ומשמעותית בכדור הארץ. בעת שאתם משתמשים בדוד השמש, אתם משתמשים במשאב קיים כך שאתם מחבקים את הכדור. כך, אתם לא רק תורמים לעצמכם עם מים שאינכם צריכים לשלם עבור חימומם, אלא שאתם גם תרומים לבית של כולם.

ומה עושים בחודשי החורף?

לפני ההתקנה חיוני מאוד לצבור מידע אודות דודי שמש. אחת השאלות השכיחות היא בדבר תפקוד דוד השמש בחודשי החורף – מה עושים? אכן, בחודשי החורף קרני השמש לא מגיעות כמעט במגע עם הקולטים, ולכן יש צורך בהפעלת הדוד במנגנון החשמלי שלו. בחודשים הקרים אם כן, תצטרכו בהחלט לשלם על חימום המים על פי המנגנון החשמלי, אך תוכלו לחסוך בהוצאות החשמל בעת שיהיה טיימר לדוד שישלוט בשעות ההפעלה והכיבוי של הדוד. התקדמו גם אתם לעוד ישראלים רבים שהשמש עבורם היא מקור לחיסכון כספי אדיר!

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: