תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

מה נפח דוד חשמל שאתם צריכים

האם התקנה עצמאית חוסכת לכם זמן וכסף?

לא במקרה אתם בוחרים להתקין את הדוד שלכם עם מתקין מקצועי. בעת שאתם בוחרים בטכנאי מקצועי, מנוסה ומיומן היטב בהתקנה של דוודים, אתם זוכים להתקנה האיכותית ביותר המעניקה לכם גם תעודת אחריות.

התקנת דוד חשמל עצמאית היא התקנה שלא באמת חוסכת לכם זמן וכסף, אלא היא בעיקר שמה סימן שאלה גדול סביב המים החמים להם אתם זקוקים.

לפני שהמתקין יבצע אצלכם התקנה של דוד החשמל, הוא יאתר את הצורך שלכם ובהתאם יתאים את נפח דוד חשמל המתאים ביותר. אז איזה נפח של דוד אתם צריכים אצלכם בית?

 

מספר הנפשות כמשפיע על נפח דוד חשמל שאתם צריכים

כידוע, דוד החשמל הוא דוד שמספק לכם את המים החמים על בסיס צריכת חשמל.

כידוע, דודי השמש מבוססים על עיקרון אחר לגמרי – השמש הינה המקור או המשאב הטבעי אם תרצו, שדואג לכם למים חמים בעונות החמות.

כאן, המקרה הוא לגמרי אחר ולכן סוגיית נפח הדוד הינה משמעותית יותר.

אתם רוצים להבטיח כי בעת הדלקת הדוד יהיו די מים חמים לכל בני הבית ועל כן, במעמד התקנת דוד חשמל, יבצע המתקין שלל בדיקות מקדימות כאשר אחת מהן היא שידוך בין מספר בני הבית ובין נפח הדוד המתאים.

 

אם כן, עבור אדם אחד בלבד המתגורר לבדו יספיק דוד בנפח של כ-30 או 40 ליטרים בלבד.

לכן, אם אתם זוג צעיר המתגורר יחד או כל עוד מתגוררים בדירה אחת שתי נפשות, יש צורך בכמות כפולה ועל כן נפח הדוד המומלץ עומד על כ-80 ליטרים.

כך תוכלו להמשיך ולחשב את נפח הדוד בהתאם למספר הנפשות בבית – מה שאומר כי אם אתם זוג צעיר עם ילד אחד, נפח הדוד שתצטרכו הינו של כ-120 ליטרים.

משפחה של 5 נפשות תצטרך כבר דוד חשמל בנפח של 150 ליטרים וכך הלאה. כל עוד אתם משפחה גדולה שמספר הנפשות בה הינו גדול מחמש, נפח הדוד המומלץ הוא בנפח של מעל ל-200 ליטרים.

 

מדוע חשוב לצרף טיימר לדוד החשמל?

מאחר ומדובר על דוד חשמל ועל התקנת דוד חשמל המתבצעת על ידי טכנאי מקצועי, יומלץ לכם גם לצרף לדוד טיימר שיאפשר לכם לשלוט על שעות ההפעלה והכיבוי של הדוד.

טיימר שכזה יכול להיות מותקן כבר במעמד התקנת הדוד, כך שאתם זוכים לאיכות החיים לה אתם כמהים במהירות.

שימו לב כי הטיימר אינו מנגנון הפעלת השבת שרבים נוטים לבלבל ביניהם – אלא טיימר שכל התכלית שלו היא לכוון את שעות הפעלת וכיבוי הדוד.

הודות לטיימר, אתם מבטיחים גם כי לא תהיה שחיקה מהירה של הדוד בעקבות הפעלת יתר.

 

כמה עולה לכם להפעיל את דוד החשמל?

ואם גם אתם סקרנים לדעת כמה יעלה לכם להפעיל את הדוד, הנה לפניכם המחירים הממוצעים:

כידוע, תעריפי החשמל אינם נשארים קבועים והם נוטים להשתנות מפעם לפעם.

התעריף הממוצע עומד על כשקל וחצי לשעת הפעלה בודדת של דוד החשמל. על כן, בחישוב פשוט, כל עוד תפעילו את הדוד שלכם כשעתיים ביום, העלות החודשית עבור המים החמים שלכם תהיה כ-90 שקלים.

 
מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: