תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

מה כלול במחיר החלפת דוד השמש שלכם?

עשו זאת נכון:

לרוב, התקלות הצצות בדוד השמש שלכם ניתנות לתיקון. יחד עם זאת, בעקבות השימוש הקבוע והרציף בדוד השמש, יש לקחת בחשבון כי אחת לעשר שנים לערך יהיה צורך בהחלפת הדוד. לצד טכנאים מנוסים, אמינים ומומלצים שיעניקו לכם דרך קבע את הדיל המשתלם ביותר, גם יהיו הטכנאים החאפרים שינקטו בקיצורי דרך, או שפשוט ידרשו מכם מחירים גבוהים שאינם משקפים את ענף הדוודים. רגע לפני שגם אתם מחליפים את הדוד, דעו מה עליכם לקבל מהטכנאי במעמד ההחלפה:

 

1.פירוק של הדוד הישן

לא יחסרו הטכנאים שידרשו מכם תוספת תשלום על כל אלמנט שאינו הרכבת הדוד החדש בפועל. על כן, חשוב שתדעו בדיוק מושלם מה מגיע לכם במעמד ההתקנה. הדבר הראשון והבסיסי ביותר הוא הפירוק של הדוד הישן. אכן, מדובר על עליה לגג הבניין או הבית שלכם, וחשוב שתדעו: אינכם אמורים לשלם תוספת תשלום על פירוק הדוד הישן. מטבע הדברים, על מנת להתקין לכם דוד שמש חדש, יש צורך בפירוקו של זה הישן. הטכנאים האדיבים גם יציעו לכם פינוי של הדוד.

 

2.הובלה של הדוד החדש

רגע לפני שאתם כותבים צ'ק לטובת הובלת הדוד, דעו כי אינכם צריכים לעשות זאת. ההיכרות שלכם עם המדריך הזה תאפשר לכם להתמקד אך ורק על הטכנאים המומלצים, ולזהות את אלו שרק מחפשים לעשות עליכם קופה נוחה. הובלת הדוד הינה חלק בלתי נפרד מהשירות, וכל תוספת הנדרשת על ידי הטכנאים רק משקפת אותם כטכנאים לא אמינים.

 

3.ניוד הדוד לגג הבניין או הבית

עבודה על הגובה מצריכה ניסיון רב והיא שמורה אך ורק לטכנאים מנוסים. זו הסיבה בין היתר שהמון פעמים יהיו אלו שירכבו על עובדה זו וידרשו בתוספת תשלום. הטיעון? עבודה בסיכון גבוה. טכנאי שהחליט להיות טכנאי דוודים לוקח בחשבון כי שטח העבודה שלו הוא בעיקר על גג הבית, כך שאין שום סיבה הגיונית לשלם תוספת תשלום על שירות זה.

 

4.התקנה לדוד החדש

מובן כי בעת שאתם מעוניינים בהתקנה של דודי שמש, הם כלולים במחיר המוצע לכם. ההתקנה היא כביכול הדבר הבסיסי ביותר, אך תתפלאו לגלות כי ישנם הטכנאים שמציעים לכם הצעת מחיר המבוססת על תמחור בנפרד לכל אחד מהשלבים שהוצגו בפניכם. זיכרו: התקנת הדוד שלכם לא אמורה לקרוע לכם את הכיס! עבודה אל מול טכנאי מקצועי ואמין תעניק לכם ראש שקט ותספק לכם בוודאות מים חמים.

 
מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: