תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

מדוע ניסיון טכנאי הדוד חשוב במעמד ההתקנה

צוברים ניסיון על חשבון הלקוחות

גם אם הדוד שלכם תקול ואתם זקוקים לשירות החלפה מהיר, לא תוכלו לדלג על השלב החשוב ביותר: בחירת הטכנאי שיבצע אצלכם את העבודה. ניסיון טכנאי הדוודים ישפיע במידה רבה על איכות התקנת הדוד: התקנה מוצלחת או התקנה שתוליד כשלים וליקויים שיחזירו את הטכנאי לסבב נוסף אצלכם שגם יעלה לכם כסף. בעוד ישנם טכנאים שעוסקים בענף הדוודים שנים רבות, גם ישנם טכנאים שעושים את צעדיהם הראשונים בענף זה וצוברים את הניסיון על חשבון הלקוחות, שבסוף צריכים לשלם. אז מדוע ניסיון הטכנאי כל כך חשוב?

עבודה על הגג אינה משחק ילדים!

התקנת דוד שמש צריכה להסתכם גם בהתקנה איכותית ומוצלחת וגם בשלום הטכנאי. כידוע, כל עוד בחרתם להתחדש ולהתקדם עם דוד השמש, ההתקנה מתבצעת על גג הבניין בו אתם גרים או על בניין הבית הפרטי. עבודה על הגג הינה עבודה שעל מנת לבצע אותה יש צורך בהכשרה ובניסיון רב. בעת שעולים אל הגג ללא ניסיון, ניתן לקבל סחרחורות שיכולות להוביל לתאונות מצערות שבעיקר ניתן למנוע. על כן, לפני שהטכנאי מגיע אליכם, אל תשכחו לוודא כי הוא התנסה בהתקנות מסוג זה וכי הוא יודע איך לנקוט בכל אמצעי הזהירות.

התאמת הדוד בהתאם למספר הנפשות

בנוסף, חשוב לזכור כי דודי שמש מגיעים בנפחים שונים. אתם יכולים להרגע – אינכם צריכים לעשות דוקטורט בהתקנה של דוודים ואינכם צריכים גם לקבוע איזה דוד באיזה נפח אתם צריכים, בשביל זה יש את הטכנאי. על מנת שגם לכם יותאם הדוד המתאים, חשוב לבחור בטכנאי בעל ניסיון רב. בהתאם למספר הנפשות, יותאם לכם נפח הדוד, כאשר הדוודים מגיעים בנפח של 80, 120, 150 ו-200 ליטרים. מובן כי ככל שאתם יותר נפשות, כך אתם זקוקים לדוד בנפח גדול יותר.

איתור תקלות, עמידה אל מול אתגרים

לצד ההתקנות של הדוודים, זיכרו כי לעתים הקריאה שלכם אל הטכנאי היא לטובת איתור ותיקון תקלות. ישנן תקלות שונות שיכולות לצוץ בדוד שלכם – החל מאבנית ועד דוד שאינו מחמם. ככל שהטכנאי יהיה בעל ניסיון רב יותר, כך הוא ידע לאתר את התקלות מהר יותר וכך למנוע נזקים גדולים יותר בדוד. כמו כן, ככל שלטכנאי יש יותר ניסיון, כך הוא גם מכיר יותר תקדימים שונים שיכולים להנחות אותו בתיקונים ובאתגרים שונים. כשם שחשוב לכם לקבל מחיר טוב מהטכנאי, כך ישנה גם חשיבות רבה לרזומה המקצועי שלו.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: