תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

כל הסימנים לכך שגוף החימום בדוד התקלקל

ידע הוא כוח 

כל עוד אתם עובדים עם טכנאי דוודים אמין המציע שירות לדוודי שמש ועבור דודי חשמל, הרי שאתם לא צריכים באמת להעשיר את עצמכם בידע הרלוונטי לדוד שלכם. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי ידע הוא כוח, והמון פעמים הידע שיש לכם מאפשר לכם לעלות על טכנאים חאפרים לא אמינים. רגע לפני שגם אתם מכריזים כי הדוד שלכם הושבת וכי אין לכם ברירה אלא להחליף את הדוד, דעו מהם הסימנים המעידים כי כי גוף החימום בדוד השמש שלכם התקלקל.

 

סימפטומים שיעידו: גוף החימום עשה את שלו

הסבירות כי תצטרכו להחליף את כל הדוד – דוד השמש או דוד חשמל, לא כל כך גבוהה. יחד עם זאת, יהיו הטכנאים שלא יתביישו לומר לכם כי אין כל ברירה, אלא להחליף את הדוד בשלמותו. הסיבה? החלפה של דוד יקרה יותר, בעוד תיקון של תקלה לא. על כן, הכירו גם את הסימפטומים המעידים על כך שגוף החימום בדוד תקול:

 

ראשית, עד כמה הדוד שלכם מקצר? מדובר על הסממן המוביל ביותר. כל עוד אתם מדליקים את הדוד וכל מוצרי החשמל בבית שלכם נכבים לפתע, דעו כי כנראה ישנה בעיה בגוף החימום. למרות אי הנוחות הזמנית, תשמחו לדעת כי מדובר על החלפה מהירה ונקודתית אך ורק לגוף החימום.

 

מאחר ומדובר על גוף חימום, אין עוד סממן מוביל יותר מאשר מים לא מספיק חמים. איך זה קורה? עם השנים ועם תדירות השימוש שהולכת וגוברת, נוצרת אבנית על גוף החימום שבעצם חוסמת אותו. המשמעות היא שהחום לא באמת מצליח להגיע בצורה אידיאלית אל המים במקרה הגרוע, ובמקרה המעט פחות גרוע חימום המים לוקח המון זמן.

 

כל כמה זמן צריך להחליף את גוף החימום?

כל עוד גוף החימום משרת אתכם ואינכם סובלים מתקלות שונות, אין כל סיבה להחליף אותו. בגדול, ההמלצה היא להחליף אותו בכל חמש שנים, זאת מאחר ומדובר על פרק זמן שבו מצד אחד נהניתם משימוש נפלא בגוף החימום, ומצד שני אתם לא מסתכנים בתקלות שעלולות להגיע בעקבות שימוש רב.

 

בנוסף, כדאי שתדעו כי גם גודל הדוד שלכם (נפח הדוד), משחק כאן תפקיד מרכזי. דוודים בנפח גדול יותר מטבע הדברים עובדים קשה יותר, שכן עליהם לחמם כמות גדולה יותר של מים. המשמעות היא שככל שנפח הדוד גדול יותר, כך הסבירות להחלפה גבוהה יותר.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: