תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

חם על הגג - התקנת דוד שמש גם בחורף

רבים מתארים את שעת הרחצה שלהם כשיא שלהם ביום: רגעים של פינוק, התחדשות וניקיון. אז לצד תכשירים מפנקים ומבושמים שתורמים ישירות לחווית הרחצה שלכם, הרי שאתם צריכים דבר נוסף: מים חמים.

לצד אלו שממשיכים לעשות שימוש בדוד החשמל, גם ישנם אלו שהתקדמו לפתרון החסכוני והירוק ביותר – דוד השמש. בשונה מדוד החשמל שעובד על צריכת אנרגיה חשמלית בלבד, דוד השמש יכול לחמם את המים שבדוד גם באנרגיה חשמלית (בימי החורף) וגם בחסות קרני השמש ברוב ימות השנה.

לפני התקנת הדוד: איתור הצורך המלא מולכם

הדרך אל המים החמים עוברת כמובן בהתקנה של דוד השמש, אך לא רק. בכדי להבטיח לכם חווית שימוש אידיאלית, יש לבצע איפיון מעמיק מולכם, המבוסס בעיקר על שני דברים:

דוודי השמש מגיעים בכמה נפחים שונים – כאלו המתאימים לזוג וגם כאלו המתאימים ל-6 נפשות ויותר. בחירה בנפח הדוד המתאים תשפיע באופן ישיר על החוויה שלכם. רק נסו לדמיין לעצמכם מצב בו מותקן דוד בנפח קטן מדי בהתאם למספר הנפשות. מה שיקרה הוא שהמים החמים לא יספיקו לכל בני הבית, מה שעלול לפגוע בחווית הרחצה של כל אחד מכם.

התקנת דוד השמש: בחורף או בקיץ?

אין באמת חשיבות קריטית לתזמון ההתקנה, זאת מאחר ודוד השמש עתיד לשרתכם למשך שנים. עם זאת, רבים אלו שבוחרים להתקין את דוד השמש בשלהי החורף-בתחילת האביב, או בשיא הקיץ. הסיבה? הרצון ליהנות מדוד השמש כבר בקיץ הקרוב. מנגנון החימום פשוט למדי: כל עוד קרני השמש יגיעו במגע עם קולטי הדוד שמותקנים על הגג, המים יחוממו ללא התערבות של אנרגיה חשמלית.

בחורף לעומת זאת, כשהעננים מסתירים את השמש ועל כן היא לא "יוצרת מגע" עם הקולטים, יהיה עליכם להדליק את דוד השמש במנגנון החשמלי שלו. 

דוד השמש רצוי על הגג, אך מה עם היונים?

אז הדבר הראשון שתעשו למענכם ולמען הגג שלכם הוא התקנת דוד השמש. דבר נוסף שתוכלו לעשות? לפעול למען הרחקת יונים. אם גם שלוותכם מופרת מתופעת עם הופעת היונים, דעו כי אתם לא לבד. ניתן להרחיק את היונים באמצעות שיטות עבודות מתקדמות ויעילות. היונים נוטות לתפוס להן מקום קבע על הגג, על החלונות ובמרפסות השירות באזור מסתורי הכביסה. נוכחותן פוגעת באיכות החיים, יוצרת פסולה רבה ואף עלולה להזיק לבריאות.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: