תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

התקנת דוד שמש לדירות השקעה

עליכם להבין כי דירת ההשקעה שלכם היא למעשה מעין מוצר שאתם רוצים למכור. בכדי למנף את הסיכויים שאכן תצליחו למכור את המוצר שלכם, עליכם להפוך אותו כמה שיותר אטרקטיבי לקהל שלכם.

המציאות היא שישנן עוד דירות המוצעות על ידי משכירים, כאשר ישנה סבירות שאתם גם נלחמים על אותו קהל יעד. המשמעות? עליכם להשקיע יותר בדירה שלכם ולהפוך אותה לפנינה של ממש בין כל הדירות האחרות. אחת הדרכים להפוך אותה כדאית יותר? באמצעות דוד שמש!

רוצים להעלות את ערך הדירה? גם חימום תת רצפתי יכול לעזור

תחילה נקדים ונומר שישנם מגוון רב של דרכים בהם תוכלו לעשות בדירת ההשקעה שלכם בכדי להעלות את ערכה ולהפוך אותה אטרקטיבית יותר כגון:

דוד השמש: היתרון שלכם על בעלי הדירות האחרים

כל עוד הדירה שלכם חדשה, סביר מאד כי מותקן בה מראש דוד שמש. עם זאת, במידה ומדובר על בניין ישן יותר, ישנה סבירות לא קטנה בכלל כי הדוד שמותקן בדירה הוא דוד החשמל. תתפלאו, אך השוכרים הפוטנציאלים מגיעים לראות דירות עם רשימת מכולת מפורטת, כאשר אחת הדרישות היא לדוד שמש בדירה. בעת שתשקיעו בדירה שלכם עם דוד שמש, אתם ממנפים את הסיכוי כי תצליחו להשכיר את הדירה ותוכלו להתחיל ליהנות מהכנסת דמי השכירות.

השוכרים מחפשים דרכים אפשריות להוזיל את ההוצאות

אז מדוע שוכרים מעוניינים בדירות עם דוד שמש? התשובה לכך די ברורה: בעוד דוד חשמל מצריך מהם להפעיל את הדוד ולשלם על צריכת החשמל, דוד השמש עושה את הפעולה ההפוכה. לאורך כל החודשים החמים והשמשיים – בין אפריל לאוקטובר לערך, יוכלו הדיירים שלכם ליהנות מאפס הוצאות עבור חימום המים מאחר והם לא מפעילים את הדוד.

דוד השמש מנגיש איכות חיים יוצאת מן הכלל

ישנם דיירים שלא שמים את הדגש רק על ההוצאות הנמוכות יותר המגולמות בדוד השמש, אלא גם על איכות החיים שהוא מעניק: אין כל צורך להיות עסוקים בשאלה האם הדוד דולק ממושכות וכך הוא יגיע לשחיקה, לא צריך להתעורר מוקדם בבוקר על מנת להדליק אותו, ובעיקר: אין כל חשש לשכוח לכבות אותו ולצפות לחשבון החשמל המנופח.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: