תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

התקנת דוד שמש וקולטים

דוד שמש קולטים ויתרונותיו:

התקנה של דוד שמש וקולטים הינה התקנה שחייבת להתבצע אך ורק על ידי טכנאים מקצועיים המכירים היטב את רזי עולם הדוודים.

דוד השמש הוא מערכת שיודעת להמיר אנרגיה סולארית לחום, כאשר הפעולה המתבצעת היא עלייה בטמפרטורה של המים. למרות שתחילה נדמה כי מדובר על מערכת סבוכה, מדובר בעיקר על מערכת פשוטה עם עיקרון פיזיקלי פשוט והגיוני:

תפקידם של קולטי השמש הוא להמיר את אנרגיית האור לחום, כאשר הם אלו הדואגים לחימום המים ועל כן חשוב להציב אותם בזווית מתאימה בכדי שהם יקלטו כמה שיותר שמש.

מדוע חשוב לבצע התקנה של דוד שמש וקולטים אך ורק עם טכנאים מקצועיים? מאחר וחשוב להבין היטב בכל שלב ושלב בהתקנה, כאשר זה הקריטי ביותר במידה רבה הוא שילובם של הקולטים.

על מנת להבטיח כי דוד השמש אכן ישרת אתכם ועל הצד הטוב ביותר, יש להציב את הקולטים בכיוון דרום.

המטרה היא שאור השמש יבלע בתוך הקולטים, כאשר הצבע שלהם הוא שחור –זאת מאחר ומדובר על צבע שקולט אור יותר מכל צבע אחר.

 

מדוע ההתקנה חייבת להתבצע עם טכנאי?

מעבר לכך שנדרשת הבנה מעמיקה מאד בכל הקשור להתקנה של דוד שמש וקולטים מבחינה מקצועית, הרי שמדובר על התקנה המתבצעת גם על הגובה.

בעוד התקנות של דוד החשמל מתבצעות בסמוך לדירה שלכם, במקרה זה מדובר על גג הבית הפרטי או הבניין בו אתם גרים, כך שהתקנה עצמאית המתבצעת על ידכם לא באה בחשבון.

שימו לב כי על מנת לבצע עבודה על הגובה, נדרשת מיומנות רבה וניסיון של שנים. זיכרו כי קיצורי דרך לא מובילים לדברים טובים וכי הזול מתגלה לא אחת כיקר: את ההתקנה שלכם יש לבצע אך ורק עם מתקין בעל שם!

 

הקשר בין נפח הדוד ובין איכות השימוש

לא רק הקולטים תורמים למים החמים שלכם, אלא גם נפח הדוד.

מתקין מקצועי של דוד שמש וקולטים לא רק שימקם את הקולטים במיקום האידיאלי ביותר עבורם, אלא שהוא גם ידאג לאתר הצורך שלכם ולהתאים לכם את מניפת הפתרונות האידיאלית ביותר עבורכם.

כך לדוגמא עם נפח הדוד. בעת שלא יותאם לכם דוד בנפח מתאים, לא תזכו לכמות מספיקה של מים חמים. על כן, החישוב נעשה על פי מספר הנפשות בבית: עבור אדם אחד, הכמות המומלצת הינה 40 ליטרים.

על כן, במידה ואתם מתגוררים בזוג, יספיק לכם דוד בנפח של כשמונים ליטרים בלבד. אתם 4 נפשות? ההמלצה היא ללכת על דוד בנפח של כ-150 ליטרים.

 

היתרונות הבולטים של דוד השמש

לא במקרה בישראל ישנו ביקוש רב להתקנה של דוד שמש וקולטים.

ישראל היא מדינה שידועה בעיקר בשמש שלה, כך שחבל מאד שלא להשתמש במשאב זה.

היתרונות של דוד שמש הינם רבים, כאשר זה הבולט ביותר הוא היתרון הכלכלי: בעת שאתם נהנים מדוד השמש שלכם, אתם מוותרים על השימוש החשמלי, מה שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף.

בנוסף, האם ישנו דבר נוח יותר מליהנות ממים חמים מבלי שאתם צריכים לזכור להדליק ולכבות את הדוד? דוד השמש דואג לכם למים חמים זמינים המחכים רק לשימוש שלכם!

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: