תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

התקנת דוד שמש איך זה מתבצע? ואיך שומרים על חום הבית בחורף?

דוד שמש הוא אחד מהפריטים החשובים ביותר בדירה, הוא למעשה עוזר לנו לחסוך המון כסף על חימום מים באמצעות חשמל או באמצעות דרכים אחרות. מעבר לדוד השמש יש מערכות נוספות שחשובות בבתים פרטיים ובבניינים. במאמר זה נדבר על איך מתקינים דוד שמש וגם על מערכת נוספת שחשובה לא פחות, כיבוי אש. 

התקנת מערכת כיבוי אש בדירות ובתים

אחת מתופעות הטבע ההרסניות היא שריפה. שריפות קורות בימים חמים וגם במצבים שונים בבית בהם שכחנו גז דולק, במצבים של קצר חשמלי ומצבים שונים נוספים ומגוונים בחיי היום יום שלנו. שריפה שפורצת בבית עלולה להיות מסוכנת מאוד לאנשים שנמצאים בבית והיא גם הרסנית לחפצים של הבית ולמבנה כולו. על מנת להימנע ממצבים אלו, מומלץ מאוד לבצע התקנת מערכת כיבוי אש בבתים ודירות. מדובר במערכת שתפקידה להגן עליכם ועל הבית במצב של דליקה. במערכת זו מוצבים חיישנים שקולטים את העשן ומיד מתחילים בהתזת מים לכיבוי השריפה. מערכת כיבוי אש היא אחד הדברים שלא כדאי לוותר עליו, מדובר במערכת שיכולה למנוע אסונות גדולים מאוד בדירות ובתים.

התקנת דוד שמש בדירות ובתים

התקנת דוד שמש בבתים ודירות חשובה אף היא, משום שכאן מדובר במערכת חסכונית וידידותית לסביבה. התקנת דוד שמש נעשית באופן שונה בבתים פרטיים ובבתי דירות משותפים. בבתים הפרטיים מתקינים דוד שמש פרטי בגודל שיבחר הלקוח וגם מערכת קולטנים פרטית. בבניינים משותפים אין מקום לדודים פרטיים לכל דירה ולכן יוצרים מערכת משותפת על גג הבניין. בדרך זו ניתן למעשה לאפשר לכל דייר לחמם מים עבור המקלחת.

כאשר מעוניינים בהתקנה של דוד שמש בבתים ובניינים, יש להזמין אנשי מקצוע מהימנים. אלו יכולים להיות טכנאי דודים מוסמכים, חברות לדודים ומערכות סולאריות ובמקרים של דודים חשמליים, מזמינים חשמלאי. התקנת דוד השמש והקולטנים היא התקנה יחסית מהירה. בעלי מקצוע מיומנים יוכלו תוך שעתיים עד שלוש להתקין לכם את כל המערכת יחד וכאשר מחליפים אחד מהם, ההתקנה אפילו קצרה יותר. מה שחשוב בסוף התהליך, הוא לבדוק את המים בברזים, בייחוד במצבים בהם מדובר על בית או בניין חדשים, בהם הברזים חדשים ומערכת המים פועלת בפעם הראשונה או לאחר הרבה זמן. 

אז איך שומרים על חום הבית בחורף?

ישנן אפשרויות רבות לשמירת חום הבית בחורף כמו התקנת רדיאטור, תנור חימום או הפעלת מזגן על חום. אך בשנים האחרונות גדל הביקוש דווקא לקמינים מעוצבים.
ומדוע זה קורה? מכיוון שמי שיש לו את המותרות ואת הפריבילגיה, שואף כל הזמן להשתדרג ולשדרג, בין אם את הבית ובין אם את הרכב וכל דבר אחר. קניית קמין באורטל קמינים זה בהחלט שדרוג בזכות האיכות ובזכות הסטייל של הקמינים

לסיכום, דוד שמש כיום בישראל הוא הפיתרון הרווח לחימום מים וזאת בזכות כמות השמש שקיימת בארץ שלנו. מומלץ להתקין מערכת דוד על ידי אנשים מקצועיים ומהימנים.
וקמין הוא בהחלט האופציה האלגנטית ביותר לשמירה על חום הבית וכנראה גם הנוחה ביותר. גם קמין עדיף לתת לאנשי מקצוע מיומנים להתקין.

 

 
מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: