תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

התקנת דודי שמש, מה חשוב לדעת?

דודי שמש – הכרחי לכל בית

דודי שמש הם האמצעי המתבקש ביותר אצלנו, בארץ שטופת שמש רוב ימות השנה ברוב איזורי הארץ. חשיבות החיסכון באנרגיה כבר מוכר בחברה שלנו, ותכליתו לשמירת הטבע עשויה אף להועיל לעוד אלמנטים נוספים כמו חיסכון כלכלי משמעותי, והוזלת תשתיות ומשמעות אחזקתם השגרתית.

בכל בית בישראל רצוי להתקין דוד שמש, ואף לתחזקו כראוי. אם לתחזק דוד שמש אומר לשים שעון שימנע את עליית הטמפרטורה עד לכדי קצר, וכן חיסכון כלכלי משמעותי, כי הרי דבר מה שבשגרה שכזה, יש לו נטייה להישכח, גם אנחנו מאוד מאורגנים בעצמנו.

דודי חשמל הינו דוד שמלכתחילה נועד לכלות אנרגיה יקרה מפז, זו אשר משתמשת בפחם מבטן האדמה, ומפיקה ממנו את החשמל שכולנו מכירים. חשוב לחסוך בחשמל למען עולם ירוק ובריא יותר, על זה כולנו מסכימים.

כיצד לבחור את המתקין שלך לדודי שמש?

מתקין דודים הינו אדם שמחויב בידיים טובות לפני הכל, שכן עבודת ההתקנה דורשת מיומנות ומקצועיות, שתחסוך ממך כסף, זמן ומחשבה מיותרת, גם לאחר שנים רבות של שגרת חיים ושימוש תדיר ויומיומי בדוד.

אם זאת התקנת דודי שמש טובה חייבת להיעשות בידי אדם המתמצא בכך, אדם עם ניסיון רב ולכל הפחות, מטעם חברה בעלת וותק בתחום. חשוב לוודא זאת כשאתם מזמינים התקנת דוד שמש, כי זו החותמת שלכם שההתקנות שעושה החברה, נעשות במקצועיות.

סוגי דודים שונים בשוק שמהם ניתן לבחור את הדוד המתאים ביותר

דודי שמש נחלקים לסוגים רבים על פי קריטריונים של גודל, הנאמד בליטרים, בדרך כלל על ציר ה-80 ליטר, 120 ליטר ו-150 ליטר. הדודים עשויים להיות עומדים או שוכבים, וכן יש דוד שמש מיוחד בעל צללית נמוכה בנוסף להם. התכולה קובעת את כמות הליטרים שתוכל להכנס בדוד אחד, בפעם אחת של חימום. אורכו של הדוד מתואמת עם גודלו על פי התכולה כמובן, והיא נאמדת במילימטרים. כך גם הרדיוס של הדוד כמובן והמסה שלו, שמהותית מאוד במחשבה על התקנת דוד שמש על גג בניין או על צלע של קיר, פינה תלויה על גבי זווית מתכת או ברזל, וכדומה. דודים לרוב שוקלים בין 40 קילוגרמים לדודי שמש שמכילים 80 ליטר, ומגיעים עד 60 קילוגרמים ויותר לדודים הגדולים מאוד. דודים אלו יספיקו להכיל כמות מים לבית הארחה או בית מרובה אנשים, כמו בניין קומות, או בית משפחה גדול.

כיצד תתאים את הדוד שאתה מבקש?

חשוב להתייעץ כמובן עם איש מקצוע. מתקיני דודי שמש הם האנשים המבינים ביותר בעניין, עקב הניסיון הרב בשטח. הם אלו שראו את התאמת הדוד על פי משקלו, הזווית, צורתו וכדומה, אל המיקום המדויק ואופיו, שאתה מבקש להתקין עליו את הדוד. זוהי עבודתם, ואין מבין מהם.

 
מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: