תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

המיתוסים הגדולים על דוד השמש

הצורך במים חמים

לא משנה מה אורח החיים שלכם, בני כמה אתם והיכן אתם גרים – הרי שיש בין כולם לפחות דבר אחד משותף: הצורך במים חמים. על מנת שמים חמים אכן יגיעו אל הברזים בבית שלכם, עליכם לחבור אל חברה מקצועית העוסקת בהתקנה של דודים, בדגש על דודי שמש. מסתבר כי מה שרבים יודעים על דוד השמש הוא שהמים החמים מגיעים בחסות השמש, אך מעבר לכך? ישנו עולם שלם שגם עליכם להכיר לטובת שימוש אידיאלי ונוח. הכירו גם אתם: המיתוסים הגדולים ביותר על דודי שמש.

מי שמתקין דוד שמש גם צריך להתקין דוד חשמל

חד וחלק, לא. רבים מבינים כי עם התקנה של דודי שמש, המים חמים הודות לשמש. מאחר וישנה הבנה כי בחורף נדרש פתרון נוסף שכן השמש נוטה שלא להיות נוכחת בשמיים, רבים סבורים כי לצד דוד השמש, ישנו צורך גם בהתקנה של דוד החשמל. אין לכם מה לדאוג: אתם לא צריכים לשלם על התקנה כפולה של דוד שמש ודוד חשמל! עם התקנת דוד השמש שלכם, ישנו גם מנגנון חשמלי שדרכו תוכלו ליהנות ממים חמים גם בחודשי החורף. על כן, אפשר לומר כי דוד השמש הוא במידה רבה גם דוד חשמל, כאשר עליכם להפעיל את המנגנון החשמלי רק בימים בהם השמש אינה מגיעה במגע עם קולטי השמש שעל הגג.

טיימר מתאים רק לדוודי החשמל

לא נכון. המון פעמים נהוג לשייך את הטיימר לדוד רק לדוודי החשמל מאחר ושמו נקשר עם חיסכון בצריכת החשמל. יחד עם זאת, גם אם הותקן אצלכם דוד השמש, חשוב שתתקינו גם את הטיימר. הסיבה? דוד השמש שלכם מתפקד בחודשי החורף גם כדוד חשמל, כך שבאותם חודשים קרים בהם המים החמים שלכם מגיעים מאנרגיה חשמלית, תוכלו לשלוט על הצריכה שלכם. שימו לב כי מאחר ויש לכם דוד שמש, אתם לא מורגלים בהדלקה וכיבוי של הדוד, כך שסביר שתדליקו אותו ותשכחו לכבות אותו. התוצאה? חשבון החשמל ילך ויתפח.

דוד השמש פועל רק בחודשי הקיץ

לא נכון. חשוב להבין כי דודי שמש אינם מתעוררים לחיים רק בחודשי הקיץ, אלא שהם עובדים נון-סטופ עבורכם. המנגנון די פשוט: בעת שקולטי השמש שעל הגג יקלטו קרני שמש, תזכו במים חמים זמינים. המשמעות היא שדוד השמש לא תקף רק בקיץ, אלא שגם בחודשי החורף בהם נוכחת שמש בשמיים, תוכלו ליהנות ממים חמים מבלי להפעיל את הדוד במנגון של חשמל.

לדוד שמש אין עבודת תחזוקה

לא נכון. דודי שמש חייבים להיות מתוחזקים כנדרש, כאשר אחת לשנה מומלץ לתאם פגישה עם טכנאי דוודים שיגיע לנקות את הקולטים שעל הגג. על מנת שקרני השמש יוכלו להגיע במגע אידיאלי עם הקולטים שלכם, חשוב לנקות אותם מאבק, עלים ולכלוכלים אחרים שיוצרים חסימה וכך זמינות המים החמים שלכם עומדת בסימן שאלה.

 

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: