תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

המים כל הזמן קרים? הגיע הזמן להתקין דוד שמש איכותי!

אנחנו חברת אנרגיה פלוס, מתקינים דודי שמש איכותיים מעל 30 שנה ויודעים לתת מענה להתקנה בכל מזג אוויר, כמעט בכל סוגי המבנים בארץ ותמיד עם שירות מהיר, מקצועי ואמין. אצלנו תקבלו אך ורק דוד שמש של אחת מהחברות הטובות ביותר בעולם שיעשה עבודה מצוינת לשנים ארוכות ויחמם את המים במהירות לכל הצרכים השונים של הבית. 

חסכוני וירוק

התקנה של דוד שמש היא דרך נפלאה לחסוך בכסף וגם לחמם את המים בבית מבלי לבזבז אנרגיה מיותרת שהיא גם מזהמת. ככה לא רק שאתם מוציאים פחות כסף בטווח הארוך, אלא שאתם גם תורמים לשמירה על הסביבה ומפחיתים את זיהום האוויר. כמובן שלפעמים יש צורך בשילוב של אמצעי חימום נוסף, במיוחד בימים שהם יש פחות שמש ואנו מתמחים גם בהתקנה של דודי חשמל איכותיים וחסכוניים. עם זאת, ההמלצה החד משמעית שלנו היא שבמקומות בהם יש שמש חזקה במרבית ימות השנה (כמו רוב המקומות במדינת ישראל) מומלץ מאד להתקין דוד שמש איכותי. 

מתאימים לכם את הנפח שאתם צריכים

ככל שיש יותר נפשות בבית, כך צריך דוד שמש עם נפח גדול יותר. אנו נשמח להתאים לכם דוד שמש איכוי בנפח שמתאים לכם שאיתו תוכלו להנות ממים חמים במשך כל שעות היום. תוכלו לבחור בדוד שמש בנפחים של החל מ-80 ליטר ועד לדוד שמש בנפח של 300 ליטר. 

פריסה ארצית

אם תעצמו עיניים ותבחרו בצורה אקראית נקודה על מפת מדינת ישראל, סביר שבכל נקודה שלא תפלו עליה תוכלו למצוא לפחות דוד שמש אחד שאנחנו אחראים עליו. אנחנו גאים לעבוד בפריסה ארצית ולספק את דודי שמש איכותיים בלבד לכל נקודה בארץ במהירות ובמקצועיות. 

שירותים נוספים

נשמח לעזור ולהתקין גם אצלכם דוד שמש איכותי. בנוסף נשמח לעזור בתיקונים לדודים, בפריסת מערכות סולאריות, בהתקנה ותיקון של קולטים לדוד שמש ובהתקנת דוד חשמל איכותי. צרו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם הצעה מעולה לכל שירות שאתם צריכים!

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: