תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

הכנת הבית לימים חמים

בשל הגעת חודשי הקיץ החמים מומלץ כבר עכשיו, רגע לפני החום הגדול, להכין את הבית לעונה החמה וזאת כדי שיהיה לכם נעים ונוח לחיות בסביבת המגורים שלכם.

אז כיצד מכינים את הבית לקיץ? הנה כמה טיפים טובים:

1. התקת דוד שמש - אם אין לכם עדיין דוד שמש או שהבוילר הישן אינו מחמם את המים כיאות, חשוב להתקין דוד שמש וזאת כדי שתוכלו ליהנות ממים חמים בכל ימות השנה. טכנולוגיית דוד השמש שעובדת על חימום מים על ידי קרני השמש, מאפשרת חסכון משמעותי בחשמל ומקלחות נעימות בכל ימי השנה. מלבד זאת, כיום ישנם דודי שמש מתקדמים עם חמם מהיר אשר עוזר לחמם מים בקלות ובכך חוסך עלויות.

2. התקנת מערכות סולאריות - נסו לבחון את האופציה של התקנת פאנלים סולאריים. התקנת פאנלים מסוג זה, מתאימה גם לבתים חדשים וגם לבתים ישנים, בעוד שהיא מאפשרת חסכון בחשמל ובמשאבים. בכך אפשר ליהנות מבית חכם אשר עובד על טכנולוגיות חכמות וחסכניות.

3. בדיקת תשתיות - בצעו בדיקות תשתיות על ידי חשמלאי מנוסה. וודאו כי תשתיות החשמל במבנה תקינות. בכך תוכלו להכין את הבית לקירור על ידי מזגנים, ותפעול מכשירים חשמליים בעת הצורך.

4. איטום וזיפות הגגות - כדי לוודא כי הבית שלכם מוכן לעונה החמה, יש בתחילה לבדוק את מצב האיטום על הגגות ובמבנה. איטום טוב ומחודש יעזור להוריד את הטמפרטורה בבית בימי החום, וזאת משום שבית אטום הוא מבודד יותר גם מתהודה, גם מקור וגם מחום. לכן יש להיעזר באנשי המקצוע ובכך לחדש את האיטום. חשוב לדעת! בזמן שאתם מחדשים את הגג, תוכלו להזמין טכנאי דודי שמש שיוכל לבדוק כיצד אפשר להחליף את הדוד הישן ואף ייעץ לכם אודות בחירת דוד שמש מתאים או בבחירת מערכת סולארית.

5. בניית מחסה - בנו מחסה מפני השמש בעיקר במרחבים חיצוניים. בניית פרגולה, סכך, התקנת גזיבו או כל אמצעי אחר - יגן עליכם מפני השמש ויהווה דרך נפלאה לקרר את המבנה ולשמור על מקום מוצל לבילוי בחוץ.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: