תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

האביזרים שחייבים לצרף לדוד השמש שלכם

דברים שכדאי לדעת על אביזרים לדוד שמש

מתקין דוד שמש שיגיע אליכם לבצע התקנה של דוד השמש חייב להיות מיומן ומנוסה בהתקנה של דודי שמש.

בעוד אתם נהנים מהתוצאה הסופית והיא מים חמים בזמינות גבוהה, הרי שישנה דרך לא קצרה בדרך אל המים החמים.

התקנת הדוד מבוססת על הבנה מעמיקה בדוד השמש ובחלקיו השונים. למרות שאתם לא אלו שהולכים להתקין את הדוד, כן כדאי שתכירו את אביזרי החובה שחייבים להיות כלולים בהתקנת הדוד שלכם.

אז רגע לפני שהמים החמים מתחילים לזרום מברז המטבח וחדר האמבט שלכם, הכירו גם אתם את האביזרים המשמעותיים והמשפיעים ביותר על חוויית השימוש שלכם בדוד:

 

שסתום הביטחון פורק הלחץ

תפקידו של השסתום הזה הוא להגן על הדוד מהתפוצצות. מתי התפוצצות שכזו יכולה להתרחש? במקרים בהם לחץ המים החמים עבר את הגבול האפשרי.

מקרה שכזה קורה בעקבות חימום יתר במערכת החשמל, ועל כן חשוב להבטיח התקנה של השסתום הזה.

מנגנון ההפעלה פועל בצורה כזו שהשסתום זורק את המים אל מחוץ לדוד. בעת ההתקנה עם מתקין דוד שמש, כדאי לוודא שהשהסתום אכן מותקן אצלכם.

התקנה של  האביזרים המשלימים האלו מבטיחה לכם ראש שקט ובעיקר מונעת מכם להתמודד עם סיטואציות לא נעימות במקרי קיצון שכאלו.

 

שסתום אל חזור

שסתום נוסף שהינו בגדר חובה בדוד שלכם הוא שסתום האל חזור. תפקידו של השסתום הזה הוא למנוע חדירה של מים המגיעים מהדוד אל צינורות שמזרימים מים אל הבית.

הודות לשסתום ישנה הגנה מלאה למוצרי החשמל שלכם. למרות שבעת התקנת הדוד כל מה שאתם חושבים עליו הוא על זמינות של מים חמים, כדאי מאד לקחת בחשבון גם מקרי קיצון ולתת להם מענה מבוקר ואיכותי כבר כעת.

שימו לב כי גם אם השסתום אינו כלול בהתקנה ומתומחר בעלות נוספת, כדאי להתקינו.

 

האם כדאי להוסיף גם את מאיץ החום?

מתקין דוד שמש ימליץ לכם במעמד ההתקנה על עוד אביזרים ושדרוגים שונים שיכולים לשפר את חוויית השימוש שלכם, כאשר אחד מהם הוא גם מאיץ החום.

התפקיד של מאיץ החום הוא כמובן להגביר את מהירות חימום המים – מה שיאפשר לכם ליהנות ממים חמים במהירות. כיום, מרבית הדוודים כבר מגיעים עם מאיץ החום, כך שלא תצטרכו לרכוש אותו בנפרד.

יחד עם זאת, אם הדוד שרכשתם אינו מגיע עם המאיץ, מומלץ מאד לרכוש אותו, זאת מאחר ואתם זוכים באופן זה למים חמים תוך שלושים דקות במקום תוך שעה.

מאיץ החום רלוונטי בעיקר בימי החורף, בהם לא נוכחת השמש וכך זמינות המים הופכת נמוכה יותר בהשוואה לימי הקיץ – בהם אתם נהנים ממים חמים לאורך כל שעות היום.

 

כן חשוב שתדעו שהשימוש במאיץ החום טומן בתוכו גם חיסרון קטן: השימוש בו והחימום המהיר גורמים לכך שמצטברת אבנית סביב גוף החימום של הדוד.

על כן, חשוב שתהיו עם יד על הדופק ותדאגו לביקורת הנעשית על ידי מתקין דוד שמש אחת לתקופה על מנת שיהיה ניתן לנקות את האבנית ולתחזק את הדוד בצורה מבוקרת שתבטיח את איכותו ותמנע שחיקה שלו.

כל שנותר לכם הוא ליהנות מהמים החמים!

 
מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: