תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

איך מחפשים טכנאי דודים באינטרנט?

המדריך המלא למציאת טכנאי דוודים

ישנה סבירות גבוהה שגם לכם אין במזנון בסלון את ספר הטלפונים הישן שהיה מחולק אחת לשנה בכל הבתים בישראל. מנגד, ישנה סבירות גבוהה מאד שגם אתם מחוברים לאינטרנט וכי יש ברשותכם מכשיר חכם או מחשב דרכו ניתן לגלוש באינטרנט. כיום, אין כל סיבה לעבוד קשה בכדי למצוא איש מקצוע, לרבות טכנאי דוודים מקצועי. החלטתם להחליף את דוד החשמל בדוד שמש, יש לכם תקלה בדוד או שאתם מעוניינים בביקורת תקופתית? המדריך המלא למציאת טכנאי דוודים באינטרנט, לפניכם:

1. כנסו לפורומים המנוהלים על ידי אנשי מקצוע

האינטרנט הינו מרחב פרוץ, כך שלעתים קשה מאד לדעת איזה מידע הינו מידע איכותי, ואיזה מידע הינו תוכן פרסומי או לא אמין. בעת שאתם רוצים למצוא טכנאי המתמחה בשירות של התקנת דוד שמש לדוגמא, ההמלצה החמה ביותר אליכם היא לגלוש אך ורק בפורום המנוהל על ידי איש מקצוע. פורומים שכאלו לרוב מעניקים חוות דעת מקצועיות ואמינות על אנשי מקצוע מובילים בתחומם. מאחר ומנהל הפורום הינו איש המזדהה בשקיפות מלאה, הוא לא יעניק לכם המלצות על טכנאים מזדמנים, אלא על אנשי מקצוע המוכרים בתחום הדוודים. מנגד, גלישה בקבוצות מזדמנות או לקיחת המלצות רנדומליות ממרחבים לא מוכרים באינטרנט, פחות מומלצת.

2. איך יודעים אם ההמלצה אכן אמינה?

כשם שלא מספיק קול אחד על מנת להכתיר מנצח בכל תחרות ובכל סבב של בחירות, כך גם המלצה אחת לא מספיקה על מנת לשקף בפניכם במאת האחוזים כי הטכנאי הינו מומלץ. בעת שאתם מקבלים המלצה על טכנאי דוודים, נסו ללקט לפחות עוד שלוש המלצות נוספות. כך, אתם מבינים כי מדובר על איש מקצוע שבצורה עקבית מקבל המלצות חמות מהלקוחות אצלם הוא עבד. טכנאי דוודים מומלץ שאכן יהיה כדאי לעבוד איתו צריך להצטיין בכל הפרמטרים: מקצועיות, ניסיון, שירות ומחיר טוב.

3. מהמלצה כתובה אל שיחת היכרות בטלפון

אז אחרי שקיבלתם המלצות על כמה טכנאים – איך ממשיכים מכאן? עברו אל שיחת היכרות בטלפון. למרות שחיפוש הטכנאי מרגיש כמו מסע מתיש המצריך מכם לעבור כמה שלבים, מדובר על מהלך שלא אמור לקחת לכם יותר מכמה שעות. מטרת שיחת ההיכרות היא אכן להבין האם הטכנאי עובד באזור הרלוונטי לכם, האם הוא זמין לעבודה ובעיקר שתוכלו לגבש את עמדתכם לגביו. השלב הבא? לבחור בטכנאי אחד שיבצע עבורכם את התיקון או ההחלפה הנדרשים. וטיפ נוסף: דרשו לדעת מה מחיר השירות כבר בטלפון.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: