תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

איזה נפח דוד מתאים לכם?

בחירת נפח הדוד

כל הדוודים מוצעים בנפח המתחיל בכ-80 ליטרים ומגיע עד לכ-200 ליטרים. משפחה ממוצעת בישראל רוכשת דוד בנפח 150 ליטרים, אך השאלה היא האם נפח דוד שכזה מתאים גם לכם? רגע לפני שגם אתם חולמים על המקלחת החמה בבוקר או בסוף היום, דעו מהי החשיבות של בחירת נפח הדוד ואיך תדעו גם אתם מהו הנפח המתאים לכם?

עוד לפני שהמתקין מגיע: איזה נפח דוד מתאים לכם?

שימו לב: השאלה בדבר נפח הדוד המתאים לכם היא שאלה שצריכה להישאל לפני שהמתקין מגיע אליכם. בהתאם לצרכים שלכם ולהתקנה הספציפית המתאימה לכם, יגיע המתקין עם סוג הדוד – חשמל או שמש, ועם גודל מתאים. איך תדעו אתם איזה נפח דוד מתאים לכם?

ראשית, רק אתם יודעים מהם הרגלי הצריכה שלכם. אילו שיקולים נלקחים בחשבון עם בחירת נפח הדוד?

כל שאלה מנחה שכזו יכולה לסייע לטכנאי הדוודים להמליץ לכם על נפח הדוד המתאים ביותר. שימו לב כי אין כל חשיבות לסוג הדוד שלכם – חשמלי או דודי שמש באשר לשאלת נפח הדוד.

מספר הנפשות כמשפיע על נפח הדוד

הדוד הקלאסי ביותר הוא הדוד בגודל של 150 ליטרים. לכן, המון פעמים אנשים המזמינים טכנאי דוודים להתקנה, מבקשים את הדוד הזה מבלי שהם באמת מבינים מהי המשמעות. הסיבה שהם מבקשים את הדוד היא כי "כך אמרו להם". בפעול, נפח הדוד מייצג את דפוסי הצריכה שלכם ומספר הנפשות החיים בבית.

ישנו רק דוד אחד נוסף בנפח גדול יותר – הדוד בנפח ה-200 ליטרים. דוד בנפח של 150 ליטרים יתאים לכם במידה ואתם גרים בבית עם עוד כ-4 נפשות. דוודים אלו מתאימים לחמש נפשות, כאשר במידה ומדובר על משפחה גדולה יותר, יומלץ כבר על דוד גדול יותר.

לא בוחרים את נפח הדוד על רגל אחת

שימו לב: המשמעות של החלפת נפח הדוד בעתיד היא החלפת כל הדוד. אל תכניסו את עצמכם להוצאות מיותרות, ובטח שחבל שתמצאו את עצמכם בסוף היום ללא מים חמים. לכן, נסו להבין היטב את דפוסי הצריכה והשימוש שלכם, והכי חשוב הוא לקבל את המלצתו של טכנאי הדוודים באשר לנפח המתאים לכם ביותר.

מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: