תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

טרמוסטט לדוד שמש

תפקידו של התרמוסטט

במרבית המקרים, מחליפים את התרמוסטט בעת שיש קצר בדוד, או לחילופין בעת שישנן תקלות שונות בו לרבות אי חימום המים. התפקיד של התרמוסטט בדוד השמש שלכם הוא ליצור נתק חיוני של החשמל מהדוד, ברגע שטמפרטורת המים מגיעה לנקודה שנקבעה מבעוד מעוד, כאשר ההמלצה לא אחת היא 65 מעלות. הצוות המקצועי של "אנרגיה פלוס" מומה בהתקנה ותיקון של טרמוסטט לדוד שמש. אתם קוראים לנו, ואנחנו פשוט מגיעים!

למה חשוב לדאוג לתרמוסטט דוד שמש תקין?

מטרת העל של התרמוסטט דוד שמש, היא להבטיח כי מידת החום בתוך מיכל המים תהיה קבועה ומבוקרת, זאת על מנת למנוע שחיקה מוקדמת שהתוצאה שלה היא גם פגיעה באיכות החיים שלכם וגם הוצאה כספית מיותרת עבור תיקונים שונים. התרמוסטט באופיו רגיש לחום, כך שבעת שהמים מתחמים יתר על המידה, קופץ הפיוז שעוצר את התהליך.

כדאי לדעת כי התרמוסטט לכשעצמו לא באמת יכולה להתקלקל, אלא מדובר על הפיוז. אנשי המקצוע שלנו יוכלו לבדוק האם הפיוז תקין או לא ובדיקה זו תתבצע על ידי ניסיון לכוון את התרמוסטט למידת החום הרצויה. בגדול, כל העוד הפיוז משמיע קולות, הרי שהוא תקין. במידה והוא דומם – יש צורך בהתקנה של פיוז חדש או בתיקון של זה הנוכחי. דרכנו תקבלו שירות מקצועי במחירים נוחים עבור התקנה ותיקון של טרמוסטט לדוד שמש.

מה השלבים שאנחנו נבצע על מנת להחליף את התרמוסטט?

במידה וגילינו לאחר בדיקה מעמיקה ומקצועית כי הפיוז בתרמוסטט אינו שמיש עוד, אנחנו נדאג לבצע עבורכם החלפה מקצועית ומבוקרת של דוד שמש. העבודה שנעשה כוללת כמה שלבים: ראשית, נוודא כי הפקקים בלוח החשמל נמצאים למטה, זאת על מנת להבטיח כי לא יהיה זרם של חשמל לאורך העבודה. אנחנו מקפידים על עבודה בטיחותית דרך קבע, וכך גם בעבודה זו.

לאחר מכן, נפתח את מגן הפלסטיק שנמצא בתחתית הדוד שלכם במטרה לנתק את חוטי החשמל שדרכם מתחבר התרמוסטט אל גוף החימום. לאחר מכן, נשלוף את התרמוסטט הישן וננתק את חוטי החשמל המחוברים. הפעולה האחרונה תהיה לשלוף את התרמוסטט החדש, לחבר אליו את החוטים ולשלב אותו במקום הנדרש.

 

יש לכם שאלות נוספות?
מלאו את פרטיכם ואנו כבר מחייגים!
מאמרים אנרגיה פלוס
עושים לכם סדר אילו השירותים שתקבלו מחברת דודי שמש מקצועית

עושים לכם סדר אילו השירותים שתקבלו מחברת דודי שמש מקצועית

מדליקים את הדוד במשך שעות ועדיין אין מספיק מים חמים? לא מצליחים לדאוג למים חמים לכל בני המשפחה במיוחד בימים הקרים? מרגישים שהוצאות החשמל שלכם מופרז...
חולמים על מים חמים? הגיע הזמן להחליף את דוד השמש שלכם

חולמים על מים חמים? הגיע הזמן להחליף את דוד השמש שלכם

אתם מגיעים הביתה אחרי יום עבודה ארוך שגם היה ממש במקרה יום שמשי וחם. אתם שמחים שלא צריך להדליק את הדוד ולחכות שיגיעו המים החמים ונכנסים למקלחת. ברג...
פתרונות איכותיים לחימום מים

פתרונות איכותיים לחימום מים

ישנם מגוון דרכים איכותיות לחימום מים כאשר הנפוצות ביותר הן שימוש בדוד חשמל או דוד שמש. לפניכם, מגוון פתרונות איכותיים ומומלצים לחימום מים בבית או ב...
מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: