תיקון ומכירת דודי שמש | דודי חשמל ומערכות סולאריות  050-769-0843 ‎
Facebook

התקנת קולטי שמש

כבר המון זמן שרציתם להתקין דוד שמש? חברת "אנרגיה פלוס" מעניקה לכם שירות איכותי ומקצועי של התקנת דוד השמש! על מנת להבטיח כי ההתקנה אכן תהיה איכותית וכי תוכלו ליהנות מאיכות חיים בדמות מים חמים שיהיו זמינים לכם, חשוב שיהיו מחוברים אל דוד השמש שלכם גם קולטי השמש.

התקנת דוד השמש מאפשרת לכם ליהנות מחיסכון אדיר בצריכת החשמל, תוך שאתם גם תורמים לסביבה הודות לניצול אנרגיה קיימת. המתקינים שלנו יגיעו אליכם לבצע התקנה איכותית של הדוד ושל הקולטים, כאשר בבסיס הכל שירות מקצועי, מתקינים מומחים ומחירים נוחים משתוכלו לדמיין. הגיע הזמן שגם תכירו: אלו קולטי השמש שלכם.

 

כיצד מבצעים התקנה של קולטי שמש ומהו השימוש העיקרי לכך

עוד לפני שנבצע אצלכם התקנת קולטי שמש, חשוב לנו שתדעו מה תפקיד הקולטים. אז אם כן, תקפידם לבטח לא יפתיע אתכם שכן תכליתם היא לקלוט ולקבל אל תוכם את קרני השמש. עם קבלתם את קרני השמש, יהיה ניתן להעביר את החום מיד אל הדוד וכך המים בתוכו מתחממים. התוצאה? אתם נהנים ממים חמים לכל השימושים הנדרשים: החל ממים חמים לשטיפת הכלים ועד למים חמים זורמים בחדר הרחצה.

איך אנחנו מתאימים לכם את קולט השמש המתאים לכם ביותר?

התקנת מקצועית המתבצעת על ידי חברה מתמחה כמו "אנרגיה פלוס", תבחן את כל הפרמטרים הנדרשים על מנת להתאים לכם את הקולט המתאים לכם ביותר. אילו פרמטרים ניקח בחשבון? ראשית, גודל הקולט: כאשר יש לכם צורך בקולט שמש, חשוב לדעת כי קולטים אלו מגיעים בכמה גדלים שונים. השאלה הנשאלת היא איזה גודל מתאים לכם? זו העבודה שלנו ואנחנו נדע להתאים לכם. בגדול, הקולטים המגיעים בגודל הסטנדרטי מתאימים בגודלם לדודי השמש בגודל קטן או בינוני, שנפחם בממוצע בין 80-120 ליטרים. במקרים כאלו הרי שאין נפח גדול של מים שיש צורך בחימומם, כך שגם אין צורך בקולט גדול. אם ברשותכם דוד שמש גדול יותר, המגיע לנפח של כ-150 ליטרים לדוגמא, הרי שיש צורך בקולט גודל יותר בהתאמה על מנת שהם יוכלו לקלוט יותר חום.

 

אלמנט נוסף שחשוב להעניק לו תשומת לב הוא כמובן זווית ההתקנה. כשאנחנו מגיעים אליכם על מנת להעניק לכם שירות של התקנת קולטי שמש, אנחנו יורדים אל הפרטים הקטנים ביותר לרבות הזווית הנדרשת להתקנה. מדוע הזווית כל כך חשובה? מאחר וזווית אידיאלית תבטיח שהקולט יקלוט כמה שיותר מהשמש. התוצאה? אתם תיהנו מיותר מים חמים.

דבר נוסף ואחרון הוא כמובן מתכות הקולט. קולטי השמש מגיעים עם מתכות שונות שבאמצעותן מוליכים את החום. במרבית המקרים מדובר על ברזל, אך יחד עם זאת לא מדובר על כל המקרים. ישנם לא מעט מקרים בהם ישנה המלצה מצד המתקינים המומחים לשלב מתכות יותר חזקות ועמידות. המטרה? למנוע מצב שבו הקולטים קופאים בעונת החורף. לא אחת ישנם מקרים בהם הקולטים קופאים וכתוצאה מכך נוצרת חלודה, מה שמצריך לפעמים את החלפת הקולטים וכך מתבזבז לו כסף רב. ההשקעה במתכת איכותית יותר אולי מעט יותר יקרה, אך היא מעניקה פתרון איכותי לטווח הארוך.

מחירון התקנת קולטי שמש

סוג הקולט מחיר (ש"ח)
קולט שמש סטנדרטי למקלחת 400 - 700
קולט שמש מתקדם עם תכונות נוספות 800 - 1500
קולט שמש מתקדם עם תכונות מתקדמות ושליטה חכמה 1600 - 2500
קולט שמש תעשייתי למלונות ומתקנים ציבוריים 3000 - 5000

 

יש לכם שאלות נוספות?
מלאו את פרטיכם ואנו כבר מחייגים!
מאמרים אנרגיה פלוס
עושים לכם סדר אילו השירותים שתקבלו מחברת דודי שמש מקצועית

עושים לכם סדר אילו השירותים שתקבלו מחברת דודי שמש מקצועית

מדליקים את הדוד במשך שעות ועדיין אין מספיק מים חמים? לא מצליחים לדאוג למים חמים לכל בני המשפחה במיוחד בימים הקרים? מרגישים שהוצאות החשמל שלכם מופרז...
חולמים על מים חמים? הגיע הזמן להחליף את דוד השמש שלכם

חולמים על מים חמים? הגיע הזמן להחליף את דוד השמש שלכם

אתם מגיעים הביתה אחרי יום עבודה ארוך שגם היה ממש במקרה יום שמשי וחם. אתם שמחים שלא צריך להדליק את הדוד ולחכות שיגיעו המים החמים ונכנסים למקלחת. ברג...
פתרונות איכותיים לחימום מים

פתרונות איכותיים לחימום מים

ישנם מגוון דרכים איכותיות לחימום מים כאשר הנפוצות ביותר הן שימוש בדוד חשמל או דוד שמש. לפניכם, מגוון פתרונות איכותיים ומומלצים לחימום מים בבית או ב...
מחפשים מחירים טובים וזולים? מלאו את פרטיכם ע"מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם: